Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@05:35:30 GMT

132 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در ابرکوه تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۳۳۷۸

132 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در ابرکوه تجهیز شد

یزد - ایرنا - مسئول ستاد اسکان اداره آموزش‌ و پرورش ابرکوه می گوید: 132 کلاس درس در 13 واحد آموزشی برای اسکان مسافرانی که در تعطیلات نوروز 98 به این شهرستان سفر می کنند، تجهیز و آماده‌سازی شد.

علی ‌رضاییان روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: مهمانان نوروزی از 28 اسفندماه جاری همزمان با آغاز تعطیلات رسمی مدارس و واحدهای فرهنگی مرتبط به این اداره پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه این تعداد کلاس درس در سه رده در گروه های ویژه ، الف و ب طبقه بندی شد، اظهار داشت: امسال برای رفاه حال مسافران نوروزی، رده‌های درجه ج حذف و رده‌های درجه بالاتر تجهیز و جایگزین شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش‌ و پرورش ابرکوه ظرفیت پذیرش روزانه ستاد اسکان مسافران نوروزی را 660 نفر ذکر کرد.
رضاییان بابیان اینکه ستاد تا پایان تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و سایر مسافران است، یادآورشد: سال گذشته چهار هزار و 771 نفر روز شامل 820 خانوار از خدمات ستاد اسکان نوروزی این اداره بهره‌مند شدند.
مسئول ستاد اسکان آموزش‌ و پرورش ابرکوه یادآور شد: پارسال افزون بر 2 هزار نسخه نشریه محلی ابرکوه ، بروشور، نقشه آثار و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و دیدنی با همکاری ستاد خدمات سفر بین مسافران توزیع شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بیان کرد: ایام نوروز فرصت بسیار خوبی برای معرفی آثار تاریخی و چشم‌ اندازهای طبیعی است و در این زمینه با در اختیار گذاشتن نشریه محلی 15دی و نقشه آثار تاریخی و طبیعی ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری به مسافران خاطره خوشی را برای آنها فراهم خواهیم کرد.
همچنین فرماندار و رئیس شورای آموزش‌ و پرورش ابرکوه دیروز به ایرنا گفته بود: 10 کمیته ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی، تمهیدات لازم را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران فراهم کرد.
محمد کاظمی نسب با اشاره به اینکه ابرکوه به ‌عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری در سطح ملی شناخته می‌شود، اظهار داشت: آثار تاریخی و طبیعی شاخص باعث این انتخاب شد، و قرار گرفتن در جاده طریق الرضا (ع) موجب افزایش مسافران نوروزی شده است.
از میان 14 شهر انتخابی ایران ابرکوه، تفت و میبد در استان یزد قرار دارد.
رئیس ستاد خدمات سفر ابرکوه تأکید کرد: این شهرستان از لحاظ تاریخی، طبیعی، گردشگری، صنایع‌دستی و سوغات جاذبه‌های قابل‌توجهی دارد، افزود: در ایام نوروز باید این ظرفیت‌ها بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی شود.
از 400 اثر تاریخی و طبیعی شهرستان 136 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسید .
علاوه بر سه اثر طبیعی، منزلگاه امام رضا (ع)، خانه آقازاده، خانه‌های قدیمی، قلعه‌های تاریخی، مسجد جامع، کوه گنبد عالی و سرو 4500 ساله از مهمترین آثار تاریخی منطقه است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفر ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسكان مسافران آموزش پرورش ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: هنرمندانی که آثاری این گونه در وصف جوانی جمعیت و خانواده ارائه می‌دهند به دور از شعار زدگی و خیلی ملموس زندگی مردم را نشان می‌دهد که خانواده ایرانی شیرین‌ترین لحظات عمر خود را در کنار خانواده و عزیزان به سر می‌برد، حمایت می‌شود.

محبی تبار افزود: سرمایه بزرگ هر خانواده ایرانی، وجود فرزندان و بنیان خانواده است، بطوریکه در خیلی کشور‌ها آرزویی است که این گونه خانواده‌ها در کنار هم و دور هم جمع شوند و این چنین روابط نزدیکی و دوستانه‌ای با هم داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • انتقال آثار تاریخی با ارزش از موزه ملی به کرمان
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد