Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نایب رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برای پنج شنبه آخر سال (۲۳ اسفندماه ۱۳۹۷) تمهیدات و برنامه‌های ویژه‌ای را برای سرویس دهی به شهروندان و مسافران برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا در نظر گرفته است.

به گزارش رکنا، فرنوش نوبخت اظهار داشت : با عنایت به فرارسیدن سال نو از آنجا که مردم شریف تهران بر اساس یک سنت قدیمی و حسنه در روز پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا و حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌روند، همه ساله در این روز ترافیک بسیار سنگینی در جاده‌های اطراف بهشت زهرا حاکم می‌شود، از این رو شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای رفاه بیشترحال شهروندان گرامی و کاهش ترافیک در آن روز تمهیداتی به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در آخرین پنج شنبه سال ۹۷ متروی تهران به صورت رایگان در تمامی ایستگا ه.‌های خطوط یک، دو، سه، چهار و هفت متروی تهران سرویس دهی دارد تصریح کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده برای ارائه سرویس به ایستگاه حرم مطهرامام خمینی (ره) (بهشت زهرا) از ابتدای صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر شهروندان و مسافرانی که قصد عزیمت به بهشت زهرا را دارند می‌توانند به صورت رایگان سفر نمایند.

نوبخت در ادامه افزود: از ابتدای اسفند ماه پنجشنبه‌های هر هفته ۷۰ حرکت مسافری به تعداد اعزام قطار‌ها در خط چهار، ۴۴ حرکت مسافری به خط یک و ۲۴ حرکت مسافری به خط دو متروی تهران و حومه افزوده شده و با این افزایش حرکت‌ها شاهد رشد ۲۳ درصدی در خط چهار و ۱۳ درصدی در خط یک و ۶ درصد در خط دو هستیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۴ اسفندماه ۹۷ نیز تمامی قطار‌ها به سمت حرم مطهرامام (بهشت زهرا) تردد خواهند داشت و برنامه حرکت قطار‌ها در سایر خطوط متروی تهران در روز مذکور تغییری نداشته و طبق جداول زمانی حرکت قطار‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمادگی این را دارد که در صورت نیاز قطار‌های فوق العاده نیز در تمامی خطوط اعزام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بهشت زهرا مدیر عامل شرکت شهری رایگان متروی تهران فیلم عکس مرد کشف حادثه شهرستان دختر زندگی یک زن سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهر‌ها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود ۷۰ درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع ۱۳۳ نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: ۲۷ نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام (ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه