Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با قهرمانی نمایندگان بندرعباس به پایان رسید.
وی افزود: در دیدار پایانی رده سنی نوجوانان تیم آیندگان بندرعباس با نتیجه ۶ بر ۱ همشهری خود تیم یادآوران غدیر را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: درمسابقه فینال رده سنی جوانان نیز تیم سرخ آبی پوشان دوهزار بندرعباس با پیروزی ۴ بر۱ مقابل همشهری خود تیم پرواز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
مهدی ربیع پور افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان هرمزگان در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان با شرکت ۱۶ تیم برگزار شد.
انتهای پیام/ب

معرفی تیم های برتر لیگ فوتسال هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست