Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:34:05 GMT

دربی ۴۰ هزار نفری اصفهان در راه است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۴۳۶۶

دربی ۴۰ هزار نفری اصفهان در راه است

صد و پنجاه و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " دربی۴۰ هزار نفری اصفهان در راه است"، عنوان اصلی این رسانه است. در مطلب مربوط به این تیتر آمده است:

دربی اصفهان (معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر) به خاطر حضور تیم ذوب‌آهن در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در زمان از پیش تعیین شده برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه امتیاز این بازی از حساسیت خاصی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی برخوردار است به این خاطر که یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی در این فصل از بازی‌ها به شمار می‌روند، البته ذوب‌آهن هم در لیگ برتر خود را پیدا کرده و امیدوار است در هفته‌های پایانی لیگ برتر با ارائه بازی‌های خوب امتیازات از دست رفته را جبران کند.

همانطور که دیروز نوشتیم، طبق برنامه جدید دربی اصفهان، ششم فروردین سال آینده و در تعطیلات نوروز خواهد بود که قطعا با استقبال خوب تماشاگران اصفهانی مواجه می‌شود و به احتمال زیاد یک دربی نوروزی ۴۰ هزار نفری را شاهد خواهیم بود.

"ذوب آهن، نماد بازگشت‌های قهرمانانه" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به تحلیل پیروزی دلچسب ذوبی‌ها بر النصر عربستان پرداخته و با توجه به بازگشت خوب سبزپوشان در این دیدار نوشته:

ذوب آهن توانست تنها برد نماینده‌های ایران در این دوره از مسابقات را به دست آورد.

البته که این فضا (کامبک و بازگشت قهرمانانه به بازی) برای منصوریان و شاگردانش تکراری نیست؛ آن‌ها در بازی با الغرافه که حکم صعود به مرحله گروهی را برای ذوب آهن داشت با یک بازگشت جانانه بازی باخته برابر نماینده قطر را با برد پشت‌سر گذاشتند و شب شیرینی را برای مردم اصفهان و ایران رقم زدند.

 حالا ذوب آهن پس از این برد شیرین برابر نماینده عربستان هم امتیاز با تیم الزوراء عراق و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و آخرین بازی مرحله رفت خود را در اصفهان برابر الوصل امارات پشت‌سر می‌گذارد و بسیار امیدوار است با کسب برد در این بازی شانس خود برای صعود از مرحله گروهی را افزایش دهد.

" ایران‌پوریان به فولاد می‌رسد" آخرین عنوان صفحه اصلی صد و پنجاه و هشتمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: النصر عربستان امیر قلعه نویی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان دربی اصفهان دربی فوتبال اصفهان علیرضا منصوریان فوتبال اصفهان نشریه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند اعضای تیم پرسپولیس هیچ اعتراضی به انتخاب موعود بنیادی‌فر برای قضاوت او در بازی عصر دوشنبه نکرده‌اند اما  سابقه نشان می‌دهد سرخ‌ها با این داور مشکلاتی جدی داشته‌اند.

در بازی‌های این فصل تا اینجا تنها داور صاحب لایسنس قضاوت با کمک داور ویدئویی سه بار بازی‌های پرسپولیس را سوت زده که داوری دو تا از آنها بسیار پرحرف و حدیث شده است.

دربی رفت را هنوز پرسپولیسی‌ها از یاد نبرده‌اند. موعود در آن بازی تحت تاثیر جو مسابقه نتوانست قضاوت خوبی انجام دهد. در آن بازی بنیادی‌فر ارتباط خوبی با داوران عراقی اتاق VAR نداشت و در صحنه‌ای که می‌توانست حامدی‌فر را به‌خاطر تکل بسیار خشن روی پای دانیال اسماعیلی‌فر اخراج کند کوتاهی کرد. در آن صحنه بنیادی‌فر اصلا خطا را ندید و به‌زعم هواداران پرسپولیس با جای‌گیری غلط در تعیین نتیجه آن مسابقه و شاید قهرمانی لیگ تاثیرگذار بود. البته در آن صحنه داوران عراقی اتاق VAR هم به او کمکی نکردند.

بنیادی‌فر قبل‌تر قضاوت بازی رفت سپاهان – پرسپولیس را نیز برعهده داشت و با اینکه پرسپولیس در آن مسابقه بازنده شد و شهاب زاهدی هم با کارت قرمز از بازی بیرون رفت قضاوت او مورد اعتراض سرخ‌ها قرار نگرفت. موعود اما در اولین بازی سال جدید سرخ‌ها مقابل گل‌گهر در سیرجان هم نتوانست قضاوت جالبی داشته باشد و با اخراج اوسمار و نگرفتن پنالتی روی عالیشاه که بیشتر کارشناسان تائیدش کردند، دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

موعود در آن مسابقه در نیمه اول به‌خاطر اعتراضش اخطار داد و در نیمه دوم  اوسمار را به‌خاطر اینکه دو قدم وارد زمین شد تا بگوید جان بازیکن حریف در خطر است با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. او در نیمه نخست هم خطای بازیکن گل‌گهر روی عالیشاه را پنالتی اعلام نکرد و به‌خاطر اعتراض عالیشاه به او کارت زرد داد و بعد از بازی هم مورد عتاب کاپیتان سرخ‌ها قرار گرفت که البته جواب عالیشاه را هم داد. بعد از آن بازی هم باشگاه پرسپولیس با وجود پیروزی در سیرجان بیانیه‌ای در واکنش به قضاوت بنیادی‌فر و اشتباهات تیم داوری منتشر کرد.
 

حالا بنیادی‌فر با این سابقه قضاوت در بازی‌های این فصل پرسپولیس قرار است دیدار فوق‌العاده حساس نساجی – پرسپولیس را در آن جو سنگین ورزشگاه وطنی قائمشهر قضاوت کند. درباره موعود و قضاوت‌هایش هیچ‌گونه پیش داوری نمی‌توان انجام داد به‌خصوص که او مستقیما از دوحه به قائمشهر می‌آید. سوت مهم‌ترین بازی این روزهای فوتبال قاره (فینال جام ملت‌های امیدها) را به صدا در آورده است. کاش او مثل همان بازی جسور و بی‌اشتباه باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر