Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير درمان تامين اجتماعي گلستان گفت: افزايش معنويات در سازمان، بهره وري را ارتقاء مي دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از اداره کل روابط عمومي سازمان تامين اجتماعي، دکتر احمد نصرتي در همايش ائمه جماعات واحدهاي درماني و بيمه اي تامين اجتماعي استان گلستان اظهار داشت: دين و معنويت دو مقوله متفاوت هستند و ضرورت ترويج معنويات در سطح سازمان به دليل تاثير در بهره وري از اهميت بالايي برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با عنايت به تحقيقات علمي در حوزه مديريت گفت: شادي و سرور و احساس رضايتي که ناشي از معنويات در وجود کارکنان ايجاد مي شود مي تواند در افزايش بهره وري نقش زيادي داشته باشد.
دکتر نصرتي گزارشي از افزايش صد در صدي مراکز درماني در طول ٤ سال اخير در استان گلستان ارائه نمود و افزود: همه تلاش ما اين است که بتوانيم رضايت بيمه شدگان را ارتقا داده و براي نهمين بار متوالي موفق شده ايم در برنامه ريزي عملياتي در کشور رتبه نخست را کسب نماييم.
حجت الاسلام و المسلمين قاضوي امام جماعت تامين اجتماعي استان گلستان نيز در ادامه اين همايش ضمن تقدير از برگزاري اين نشست افزايش گردهمايي هاي ائمه جماعات استان را خواستار شد.
علي اصغر نيک نيا مدير کل تامين اجتماعي استان گلستان نيز به ارائه عملکرد حوزه فعاليت بيمه اي پرداخت و اعلام آمادگي نمود که در مسير اقامه نماز همکاري هاي لازم را دارند.
مکرمي مدير امور شعب بانک رفاه استان گلستان نيز گزارشي از عملکرد حوزه کاري بانک ارائه نمود و بانک رفاه را شريک استراتژيک سازمان تامين اجتماعي برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تامين اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود