Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم جنوبی گفت: تیم فوتبال خوبی در زمین از خود ارائه می دهد و شخصیت خوبی پیدا کرده است و با کیفیت عمل می کند. بازی های سختی که با تیم های بالای جدول رده بندی لیگ داشتیم را تقریبا پشت سر گذاشته ایم و تنها بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد عملکرد تیمش بیان کرد: امتیازات خوبی جمع آوری کرده ایم و توانسته ایم خودمان را از انتهای جدول کمی جدا کنیم. مسئولان باشگاه در تلاش هستند با کمک هایی که می گیرند مشکلات مالی باشگاه رفع شود تا ما بتوانیم کار خودمان را به خوبی انجام دهیم.

مرزبان در مورد بازی پیش روی تیمش در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: روز پنجشنبه باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال سایپا برویم که بازی سختی خواهد. امیدوارم با پیروزی در این دیدار بتوانیم یک عیدی بسیار خوب به مردم شهر مسجد سلیمان بدهیم.

او در مورد پرداخت بخشی از قراردادهای بازیکنان گفت: هنوز پرداختی نداشته ایم اما مسئولان با تلاش هایی که انجام داده اند قرار شده است تا قبل از پایان سال به بازیکنان پول بدهیم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

آخرین تغییرات برنامه مسابقات لیگ برتر اعلام شد

مرزبان: به بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم

انتهای پیام/

صحبت های مرزبان در مورد آخرین شرایط تیم نفت مسجد سلیمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند