Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده  در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در اراک، افزود: آمارها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به خصوص تا یک سال گذشته درخشان و در راستای توسعه همه جانبه کشور بود اما با روی کار آمدن دونالد ترامپ و خروج او از برجام، مشکلات و چالش هایی ناحق بر کشور تحمیل شد. 

وی ادامه داد: برجام در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین دستاوردهای نظام است و هر چه که از آن می گذرد حقانیت ملت ایران برای جهانیان ثابت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مرکزی بیان کرد: بدون شک ریشه تمامی مشکلات اقتصادی در نتیجه خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم ها است و این نباید باعث شود که معاهده بین المللی برجام و تلاش دولت در راستای تثبیت جایگاه ایران اسلامی در جهان مورد هجمه قرار گیرد. 

آقازاده اظهار داشت: تمامی ملت ایران در یک کشتی نشسته اند و تخریب به مثابه سوراخ کردن این کشتی است، بنابراین انتقادات باید سازنده و همراه با ارائه راهکار در راستای حل مشکلات باشد. 

وی بیان کرد: اکنون ایران در شرایطی قرار دارد که وفاق، همدلی و انسجام ملی باید بیش از گذشته در کشور جاری باشد. 

استاندار مرکزی ادامه داد: ارائه آمار و اطلاعات غلط منتقدان از تریبون های مختلف نه تنها دستاوردهای دولت را زیر سوال می برد بلکه دستاویزی برای توطئه پراکنی دشمنان ایجاد می شود، بنابراین انتقاد منتقدان باید با در نظر گرفتن مصالح کشور و همراه با حقانیت باشد. 

وی گفت: مشکلات و یا حتی برخی انحراف ها ‌در هر دولتی وجود داشته است و آحاد جامعه باید برای حذف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دولت را در رسیدن به آرمان های نظام حمایت کنند. 

استاندار مرکزی گفت: اگر ضعف و یا مشکلی در نحوه خدمات رسانی بخش های مختلف دولت وجود دارد، بدون شک از روی عمد نیست و دولت تلاش می کند تا با اصلاح شرایط نسبت به رفع مشکلات اقدام کند. 

آقازاده ادامه داد: ملت ایران در یک جامعه آزاد رسانه ای زندگی می کنند و هر فرد یا گروهی حق دارد از دولت انتقاد کند، اما این انتقاد باید نه از روی بغض بلکه از روی خیرخواهی و همراه با ارائه راهکارهای کارآمد و موثر باشد. 

وی بیان کرد: باید در این شرایط با همکاری و همدلی با یکدیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرده و آثار تحریم ها را به حداقل رساند. 

استاندار مرکزی یادآوری کرد: سال جاری که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود اتفاقات بسیار مبارکی در نقاط مختلف کشور و استان مرکزی افتاد و طرح های عمرانی بسیاری با وجود مشکلات مالی به بهره برداری رسید. 

آقازاده ادامه داد: روند خدمات رسانی به آحاد جامعه با تمام سرعت از سوی دستگاه های دولتی جریان دارد و تقویت بنیه اقتصادی مردم محور تمامی برنامه های دولت است. 

وی با تقدیر از حضور به هنگام و موثر خبرنگاران در برنامه های بهره برداری از طرح های عمرانی دهه مبارک فجر استان مرکزی گفت: انعکاس برنامه های دهه مبارک فجر به خصوص بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی استان به خوبی از سوی رسانه ها منعکس شد. 

استاندار مرکزی بیان کرد: نشریات و خبرگزاری های خصوصی و نیمه دولتی با مشکلات بسیاری از جمله افزایش قیمت کاغذ روبرو هستند که اصلاح این مهم نیز باید در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران ایران اسلامی دولت رسانه مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است