Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@14:13:53 GMT

کاشت نهال توسط بسیجیان در 100 هکتار اراضی مهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۵۱۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی 100 هکتار از اراضی مهران توسط بسیج سازندگی و همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان کاشته شد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ روح الله زیدی، جانشین فرمانده ناحیه مهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلام بیدار، اظهار کرد:به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز شهر و حاشیه ی آن و مبارزه با ریزگردها امروز برنامه مشترک نهالکاری توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهران و منابع طبیعی در سطح ۱۰۰ هکتار از اراضی آبزیادی شهرستان مهران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان انتظار داریم که در حفظ، نگهداری و آبیاری درختان همکاری داشته باشند که باقیات و صالحات برای همه ما محسوب می‌شود.

طاهری رییس اداره منابع طبیعی مهران با اشاره به اینکه امسال سه هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان نهالکاری شده است گفت: این میزان نهالکاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: با همت مجموعه منابع طبیعی استان و شهرستان امسال از نظر جنگل کاری شهرستان مهران رتبه برتر نخست در کشور و استان به دست آورد

رییس اداره منابع طبیعی مهران تصریح کرد:از سال 90 تا کنون 25 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی مهران جنگلکاری شده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر