Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت انسداد مبادی بیسوادی گفت: شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان ۱۲ تا ۶ سال از جمله اهداف مهم انسداد مبادی بیسوادی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

کامبیز شاوله افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های برون و درون سازمانی نظیر شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انجمن اولیاء و مربیان به منظور شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل نیز در این زمینه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رسولی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان مهاباد ضمن ارائه آمار و اقدامات انجام شده درشش ماهه اول سال تحصیلی جاری افزود: جذب تمامی دانش آموزان لازم التعلیم گروه سنی دوره ابتدایی، شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل با تأکید بردختران و گرو‌ههای آسیب پذیر، شناسایی و جذب ترک کنندگان تحصیل، افزایش شاخص‌های پوشش تحصیلی و نرخ ماندگاری و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان برای تحصیل را از مهمترین اهداف اجرای این نشست اعلام کرد.

انتهای پیام/ج

نشست راهکار‌های انسداد مبادی بیسوادی در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

کد خبر 6096946

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • مسن‌ترین معلم ایران درگذشت
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس