Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: وظیفه استانداری در تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس، نظارت، پیگیری و هماهنگی پروژه است و در اجرا نقشی ندارد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز بزرگداشت شهدا استاندار اصفهان از باغ موزه دفاع مقدس استان اصفهان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این بازدید عباس رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به کمک موزه دفاع مقدس به اصفهان و ایران، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاوردی که این موزه می‌تواند داشته باشد پیوند بین نسل جدید و نسل‌های آینده با نسل قدیمی است که دفاع مقدس را برای ما خلق کردند و به نمایش گذاشتند تا اکنون آثار دفاع مقدس مردم ایران به آیندگان منتقل شود.

وی افزود: قطعا هر پروژه‌ای علاوه بر اینکه می‌تواند یک هدف اصلی داشته باشد، چند هدف فرعی هم دارد که یکی از اهداف فرعی موزه دفاع مقدس تاثیرگزاری و محلی برای اصفهان به عنوان یک مکان گردشگری است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد و هدف اصلی موزه دفاع مقدس، پیوند جایگاه، ارزش و اهمیت دفاع مقدس با نسل‌های آینده است، گفت: این موزه پلی بسیار عظیم، بزرگ و در خور توجه بوده و نسبت به بقیه موزه‌های دفاع مقدس از ویژگی‌هایی برخوردار است، در واقع تجهیزات امروزی را به کار بستند برای اینکه ارزش‌ها را برای بینندگان برجای گذاشته و فضایی را درست کنند که بازدیدکننده با حضور در آنجا، بتواند آشنایی لازم را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: کارشناسان پروژه، اقدامات زیادی انجام دادند و یک کتابخانه با ظرفیت خوبی برای استان فراهم کردند.

"عدم تامین اعتبارات" چالش بزرگ باغ موزه دفاع مقدس اصفهان؛ دست نیاز موزه به سوی خیران+فیلماصفهان| باغ موزه دفاع مقدس اصفهان میزبان گردشگرانی از سراسر کشور

رضایی خاطرنشان کرد: یادمان شهدای گمنام واقع در ضلع شرقی مجموعه یکی از ویژگی‌های خاص مجموعه موزه دفاع مقدس محسوب می‌شود و یک مجموعه فرهنگی با یک مجموعه گردشگری و تفریحی به نام باغ غدیر ارتباط برقرار کرده و جذابیت‌های خاصی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به تکمیل باقیمانده پروژه موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از وظایف استانداری این است که این موضوع را پیگیری کند و به نتیجه منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه استانداری برای تکمیل سریع‌تر پروژه موزه دفاع مقدس، اجرا نیست، وظیفه استانداری نظارت، پیگیری و هماهنگی است چرا که استانداری بودجه‌ای برای این کار ندارد بلکه با انجام این سه مورد به عنوان یک تکلیف شرعی در خدمت این مجموعه هستیم.

انتهای پیام/ ز‌‌

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ گفت: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین با آسفالت جاده سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

 مهدی بخشی افزود: در تکمیل نشدن طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل بررسی می‌شود.

شایان ذکر است قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس