Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی رئیس جمهور کشورمان با آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دیدار کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که در سفری تاریخی در عراق به سر می‌برد امروز با آیت الله سیدعلی سیستانی در نجف اشرف دیدار کرد.

روحانی بلافاصله پس از ورود به این شهر مقدس به زیارت مرقد مطهر امام علی(ع) رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در یک بیانیه مشترک بر توسعه و گسترش روابط دو کشور در همه حوزه‌های مورد علاقه تأکید کردند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی دوشنبه ۲۰ اسفندماه در یک سفر مهم و تاریخی در صدر یک هیئت عالی‌رتبه عازم عراق شد و در طول این سفر به توافقات ارزشمند و مهمی با طرف عراقی دست یافته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله سیستانی ایران و عراق حسن روحانی دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم

در مراسم شصت‌و‌پنجمین سالگرد رحلت مرجع فقید آیت‌الله حسین طباطبایی بروجردی استاد حاج شیخ حسین انصاریان به ایراد سخنرانی پرداخت و سید مهدی میرداماد در مدح منقبت ائمه اطهار (ع) مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با تجلیل از شخصیت آیت الله بروجردی گفت: این مرجع تقلید زمانی که به قم آمد ۷۰۰ نفر در این حوزه مشغول به تحصیل بودند و در زمانی که از دار دنیا رفت بیش از ۷ هزار نفر مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله بروجردی گفت: در طول ۱۶ سالی که آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم حضور داشت اقدامات بسیاری در راستای گسترش دین اسلام در داخل ایران و کشور‌های مختلف انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، تقوای الهی را یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله بروجردی دانست و گفت: به‌واسطه همین تقوا، آیت الله بروجردی به مراتب بزرگی دست پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور