Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@22:12:24 GMT

تجلیل از ۵۷ باشگاه ورزشی برتر البرز

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۵۸۵۶

تجلیل از ۵۷ باشگاه ورزشی برتر البرز

البرز- همایش تجلیل از باشگاههای برتر البرز باحضور مسئولان ورزش استان در باشگاه میلاد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در همایش تجلیل از باشگاه های برتر البرز که عصر سه شنبه باحضور مسئولان ورزش استان و جمعی از هیئت‌های ورزشی در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، از ۵۷ باشگاه ورزشی برتر استان البرز در شهرستان های مختلف تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش علاوه بر تجلیل از باشگاهها، کلاسهای آموزشی با موضوعات "دوپینگ و مکمل ها" و "مدیریت ورزش" توسط اساتید دانشگاه دکتر ناصرملی و دکتر خدایاری انجام گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با بیان این که ورود به عرصه باشگاه داری عشق می خواهد گفت: باشگاه داری کاری سخت، بزرگ و نوعی ایثار است.

امیر غفرانی با اشاره به سومین سال برگزاری این مراسم اظهار کرد: باشگاههایی که در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند باشگاههایی هستند که بر اساس شاخصه های وزارت ورزش و جوانان توانسته اند جایگاه شایسته ای در ورزش استان پیدا کنند.

وی با بیان این که "تلاش می کنیم تا باشگاههای ورزشی رسالت خود را به خوبی انجام دهند" گفت: اداره کل ورزش و جوانان حامی باشگاههای ورزشی است.

غفرانی ادامه داد: البته باشگاهها نیز توجه داشته باشند که در صورت انجام تخلفاتی از جمله تجویز و فروش دارو و مکمل، طبق قانون با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باشگاه محل فروش دارو نیست و در صورت نیاز به این مسئله، دارو تنها می بایست با نظر پزشک تجویز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که "تمام دستگاهها در جهت حمایت از باشگاهها ما را یاری کنند" عنوان کرد: توسعه باشگاهها به رشد سطح سلامت روحی و جسمی جامعه کمک شایانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: همایش امروز تجلیل از "خوب بودن" است و تمامی باشگاهها می بایست در این راستا حرکت کنند.

غفرانی باشگاهداری را کاری سخت، بزرگ و نوعی ایثار دانست و تصریح کرد: درآمدزایی در درجه دوم حوزه باشگاهداری مطرح است و ورود به این عرصه عشق می خواهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز باشگاه های خصوصی مراسم تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند