Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@17:44:45 GMT

دستگیری سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۶۱۳۱

دستگیری سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو در ملایر

سرهنگ داود علی‌بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اقدام پیش دستانه پلیس ملایر در متلاشی کردن باند سارقین خودرو اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو مامورین کلانتری 11 شهدا با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با مقام قضایی سرنخ‌هایی از متهمین مورد نظر را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: سرانجام  مأمورین این کلانتری در این خصوص در یک عملیات ضربتی تعداد دو نفر سارق را در حین ارتکاب جرم و سرقت لوازم یک دستگاه خودرو دستگیر می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تشکیل پرونده قضائی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی پلیس و اعتراف سارقان به 6 فقره سرقت داخل خودرو، هر دو نفر متهم تحویل مراجع قضايي شدند.

وی یادآور شد: در این ارتباط تعداد سه مال‌خر نیز دستگیر و به همراه سارقین تحویل مراجع قضایی شدند.

علی‌بخشی تصریح کرد: از شهروندان فهیم ملایردرخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 منعکس کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: علی بخشی ملایر نیروی انتظامی سارقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید