Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاردینال "جورج پل" که اخیرا در پرونده سوءاستفاده از دو پسر در استرالیا مجرم شناخته شده بود به شش سال زندان مجازات شده است. آفتاب‌‌نیوز : خزانه‌دار سابق واتیکان بلندپایه ترین چهره کلیسای کاتولیک است که در زمینه جرایم جنسی علیه کودکان گناهکار شناخته می‌شود.
هیات منصفه سال پیش نتیجه گیری کرد که جورج پل در سال ۱۹۹۶ در یک کلیسای جامع ملبورن از دو پسر ۱۳ ساله سوءاستفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاردینال که اکنون ۷۷ سال دارد بر بی‌گناهی خود تاکید و درخواست تجدید نظر کرده است.
قاضی دادگاهی روز چهارشنبه مجازات پل را تعیین کرد. یکی از قربانیان در دادگاه شهادت داده و قربانی دیگر در سال ۲۰۱۴ در اثر مسمومیت با مواد مخدر جان خود را از دست داده است.
به گزارش بی‌بی‌سی، وجهه کلیسای کاتولیک در سال‌های اخیر به دلیل یک رشته ادعاهای آزار جنسی و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر آنها آسیب دیده است و پاپ فرانسیس در تلاشی برای پاسخگویی به این رسوایی اخیرا اجلاسی برگزار کرد.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پسر آزاری کاردینال استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک

بازیگران در سینمای آمریکا گرفتار پدیده آزارهای جنسی شده‌اند. آنها با راه‌اندازی جنبشی در فضای مجازی درباره این موضوع صحبت کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد