Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار شهرستان مینودشت درشرق استان گلستان با تبریک 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز عزت نظام اسلامی مدیون خون شهیدان است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مینودشت، سیدرضا طباطبایی روز چهارشنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، گفت: خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر توفیق بزرگ الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از خدمات کارکنان بنیاد شهید به خانواده شهدا و ایثارگران افزود: این خدمت رسانی ها بایستی صادقانه و همراه با صبر، متانت و جدیت باشد زیرا خانواده شاهد و ایثارگر سرمایه های نظام و کشور هستند.
طباطبایی همچنین باتاکید بر ضرورت سرکشی مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران، اضافه کرد: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی ما مدیون خون شهیدان است.
همچنین در این دیدار 'سیدنوا حسینی' رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران مینودشت نیز گزارشی از مجموعه فعالیت های این اداره به جامعه هدف ارائه کرد.
اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار مینودشت به رییس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان از دیگر بخش های این دیدار بود.
به گزارش ایرنا، براساس فرمان مورخه 22 اسفند 1358 حضرت امام خمینی(ره) به منظور تجلیل و تکریم از شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های مکرم آنان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی تشکیل شد؛ علاوه بر این مناسبت، 22 اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت از ابتدای پیروزی انقلاب تا الان حدود 210 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانداري سالروز بنياد شهيد مينودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید