Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دادستان کل کشور گفت: تحولات جدید در حوزه های مربوط به قوانین است که باید مجلس شورای اسلامی همکاری و قوانین مورد نیاز را که می تواند در طرح تحول قوه قضاییه موثر باشد، سریع تر تصویب کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در همایش فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ما باید هر راه و کاری که امکان دارد انجام دهیم و خدمات قضایی بهتر و بیشتری را به مردم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مردم نگرانی هایی در خصوص اطاله دادرسی و اتقان احکام که باید در آنها تحول ایجاد کنیم دارند و ما این کارها را انجام می دهیم.

**امنیت نباشد پیشرفت هم نیست
منتظری همچنین با بیان اینکه امنیت زمینه ساز همه پیشرفت ها و تکامل در جامعه در همه بخش هاست اظهارداشت: اگر امنیت نباشد پیشرفت اقتصادی و علمی هم نخواهد بود.
وی به ناامنی‌های موجود در برخی کشورهای دنیا اشاره و بیان کرد: ببینید در جاهایی که ناامنی حاکم است مردم در چه سختی زندگی می کنند.
منتظری افزود: وضعیت عراق را ببینید که داعش با این کشور و مردمش چه کرده است؛ سوریه، فلسطین، افغانستان، پاکستان و یمن را ببینید؛ هرگز در یک فضای ناامن امکان پیشرفت وجود ندارد.
دادستان کل کشور افزود: امنیت در ایران حاصل زحمات بخش های مختلف بویژه پلیس به عنوان یکی از موثرترین مولفه های ایجاد امنیت برای شهرها و شهروندان است.
وی همچنین با اشاره به هنجارشکنی برخی افراد در چهارشنبه آخر سال بیان کرد: انتظار ما از نیروی انتظامی این است که در صحنه حضور قاطعانه تری داشته باشد و با کسانی که زمینه هنجارشکنی و مشکلات را فراهم می کنند قاطعانه برخورد کند.
منتظری گفت: هرجا نیاز به دستور و حضور دادستان در سراسر کشور باشد به طور حتم در کنار نیروی انتظامی خواهیم بود و انتظار ما این است که خود مردم رعایت کنند تا شادی را با غم و اندوه همراه نکنند.
وی ادامه داد: پیشگیری ها را نیز باید انجام دهیم که بخشی از آن مربوط به دستگاه قضا و نیروی انتظامی و بخش دیگر مربوط به خود مردم و خانواده هاست.
منتظری گفت: کسانی که بخواهند در جامعه از این فرصت سوءاستفاده کنند یا اقداماتی را انجام دهند که ناامنی ایجاد شود، نیروی انتظامی و دستگاه قضا مکلفند با آنان برخورد قاطعانه داشته باشند.
تهرام/3225/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي دادستان كل كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود