Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@08:35:35 GMT

جلسه ستاد فرماندهي اقتصادمقاومتي در داورزن

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۶۶۴۱

جلسه ستاد فرماندهي اقتصادمقاومتي در داورزن

خبرگزاري آريا- مديرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: در جنگ اقتصادي با دشمن نيازمند افرادي هستيم تا زمينه توانمندسازي جوامع محلي را فراهم کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حسين مهري در جلسه ستاد فرماندهي اقتصادمقاومتي در داورزن افزود: از ابتداي انقلاب اسلامي تا به امروز زيرساخت هاي بسياري در حوزه گاز، برق و تلفن ايجاد شده است اما در حفظ جمعيت ساکن در مناطق روستايي و محلي موفق نبوده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اوايل انقلاب بسياري از مناطق کشور از نعمت،آب، برق و گاز محروم بودند اما امروزه زيرساخت هاي خوبي فراهم شده است تصريح کرد: در چنين شرايطي نبايد شاهد مهاجرت مردم از مناطق روستايي به حاشيه شهرها باشيم .
درادامه جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي خراسان رضوي معين هاي اقتصاد مقاومتي شهرستان داورزن با امضاي تفاهم نامه‌هاي جداگانه‌اي نيزمشخص شدند.
در اين جلسه، تفاهم نامه معين اقتصاد مقاومتي داورزن و بخش مرکزي اين شهرستان توسط استاندار، امام جمعه، نمايندگان داورزن در مجلس شوراي اسلامي و مديران محلي با بانک صنعت و معدن کشور و شرکت مزارع نوين ايرانيان به امضا رسيد.
بر اساس مدل مثلث توسعه اقتصادي فرهنگي که طي ماه هاي اخير در خراسان رضوي اجرايي شده است، معين هاي اقتصاد مقاومتي وظيفه توانمندسازي مردم، شناسايي ظرفيت هاي سرمايه گذاري و تقويت جوامع محلي را برعهده دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جلسه ستاد فرماندهي داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های سالروز بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان، تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان خواهد بود.

او افزود: پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، بازسازی و مرمت ۲۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های محروم، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر نهر آب و همچنین فعال سازی ۶۰ صندوق قرض‌ الحسنه در سطح شهرستان که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند قسمتی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان دلیجان است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در انتها عنوان کرد: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی فعال داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورت‌جلسه شعب اعلام می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد