Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی لوگو و پوستر اولین کنگره بین‌المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان امروز 22 اسفندماه در مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی امام خمینی اهواز برگزار شد.

فریدون غلامی دبیر این کنگره با بیان اینکه خوزستان میزبان و مبتکر برگزاری کنگره بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی با ابعاد بین‌المللی است، گفت: هدف ما این است که در این برنامه با نگاه امیدآفرین به معرفی شهدا و جانبازان نخاعی و تکریم همسران آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به منظور برگزاری این کنگره بین‌المللی از هر استان یک جانباز قطع نخاعی و همچنین جانبازان کشورهای محور مقاومت همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، افغانستان، پاکستان به مراسم دعوت خواهند شد‏، گفت: پیش از برگزاری کنگره جشنواره ادبی شعر و داستان، خاطره‌گویی، تئاتر خیابانی و سرود برگزار می‌شود و همچنین جمع‌آوری آثار جانبازان شهید و تهیه کتاب مصور و نوشتاری از آن و معرفی خدمات جانبازان در عرصه‌های هنری، علمی و ورزشی در این کنگره به نمایش گذاشته خواهد شد.

غلامی با تأکید بر اینکه در کنگره همسران جانبازان به عنوان ایثارگران گمنام به جامعه معرفی می‌شوند، تصریح کرد: روز جانباز و پیش از برگزاری کنگره در مراسمی از همسران جانبازان قطع نخاعی استان تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا خوزستان در این مراسم از لوگو و پوستر کنگره بین‌المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی استان به طراحی حامد مغروری رونمایی شد. لوگو و پوستر این کنگره دربردارنده نخل به نماد استواری و ایستادگی جانبازان، خورشید و پرنده به نماد عروج ملکوتی شهدای قطع نخاعی و ایستادگی آنها است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس