Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سید محمد پولادگر ریاست فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از قهرمانان استان تهران با بیان اینکه تکواندو امسال هم مثل گذشته درخشید گفت: خدا را شاکریم تکواندو امسال هم همانند گذشته و شاید باشکوه تر از قبل افتخار آفرید و مایه مباهات خانواده بزرگ تکواندو شد. در فروردین ماه و در سال قبل از المپیک جوانان پسران ما افتخار بزرگی آفریدند که بسیاری از کارشناسان از جمله دکتر چو ریاست فدراسیون جهانی تکواندو را به تکریم از تکواندو ایران وا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسران ما با هفت طلا و دو برنز قهرمان جهان شدند و ایران و روسیه تنها کشورهایی بودند که با سهمیه کامل در المپیک جوانان حضور داشتند که این تنها یک نمونه از درخشش تکواندو کاران ایران در سطح جهان بود.

 

همچنین در ادامه و به لطف خداوند تکواندو ایران بارها و بارها درخشید و با اقتدار در عرصه های بین المللی ظاهر شد.

 

وی افزود: همه اعضای خانواده تکواندو در این افتخارات بزرگ سهیم و شریک هستند اما در این بین نقش تکواندوی تهران درسطح کشوربسیار پررنگ است.حضور تکواندو کاران تهرانی چه در اردوهای تیم ملی و چه در موفقیت های بدست آمده بسیار تاثیر گذار بوده و باید اذعان داشت اگر شرایط پایتخت درفرهنگ، ورزش و سایر موارد خوب باشد حال کشور هم خوب خواهد بود و امروز حال تکواندوی پایتخت بسیار خوب است و این امر باعث میشود حال تکواندوی کشور هم خوب باشد.

 

پولادگر با بیان اینکه تکواندو تهران در سال ۹۷ بسیار موفق عمل کرد افزود: این مهم میتواند در سال ۹۸ هم به انجام برسد و من به نوبه خود از همه دست اندرکاران و مدیران استان تهران بویژه سردار خلیلی ریاست هیئت تکواندوی استان تهران که علاوه بر این مسئولیتهای دیگری هم دارند تشکر میکنم و امیدوارم با همین همدلی و یکرنگی به همه موفقیتها در همه حوزه ها برسیم چرا که به طور قطع موفقیت شما در تکواندو پایتخت باعث تسری و توسعه تکواندو در کشور خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم خداوند متعال اجر و پاداش واقعی به تمامی کسانی که با نیت های پاک و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی به مردم و بویژه جوانان عزیزمان که شایسته بهترین ها هستند، خدمت می کنند ببخشد. در پایان ادای احترام می کنیم به محضر همه خانواده شهدا بویژه خانواده های معظم شهدای حاضر در جلسه که امنیت مان را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران و روسیه پایتخت تکواندو خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز شنبه ( ۹ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا،‌ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۳ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول  است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد