Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@11:25:38 GMT

ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین منطقه حصارک کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۷۳۱۳

به گزارش بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزار یبسیج، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، نظام پرستاری استان البرز و شورای دانشجویی نظام پرستاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین منطقه حصارک کرج برگزار شد.
دکتر علی جمال محمدی گفت : با حضور پزشک عمومی و دانشجویان پرستاری، خدمات پزشکی شامل تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم درخصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط شورای دانشجویی نظام پرستاری و ویزیت رایگان پزشکی توسط پزشک حاضر در برنامه به ساکنین منطقه حصارک کرج ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری نظام پرستاری استان البرز و شورای دانشجویی نظام پرستاری استان توانستیم نزدیک به ۱۷۰ نفر از ساکنین را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.
دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه دانشجویان پرستاری به انجام تست قندخون و فشارخون رایگان و پزشک عمومی به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در حصارک کرج و ویژه ساکنین شریف این منطقه برگزار شد.
وی ادامه داد:در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان تست قند و فشارخون انجام شد و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد.
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.
دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری استان و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند