Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:46:09 GMT

رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک در ارومیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۷۳۲۵

رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک در ارومیه آغاز شد

ارومیه - ایرنا - استارتاپ ویکند صنایع کوچک در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه با حضور 36 شرکت کننده زن و مرد آغاز شد و به مدت 2 روز ادامه می یابد.

سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 36 ایده برای رویداد استارتاپ ویکند این استان پیشنهاد شد که پس از بررسی تسهیل گران(منتور)، حدود 15 ایده از این تعداد به مرحله بعد صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر شهسوار جلاوت اضافه کرد: پس از آن حدود هشت تیم تشکیل می شود و روش های اجرایی کردن این ایده ها را به مدت 54 ساعت بررسی می کنند.
وی ادامه داد: بعد از 54 ساعت یک نفر به نمایندگی از تیم انتخاب می شود تا روش های اجرای طرح را در عرض سه دقیقه برای تسهیل گران ارائه کند.
وی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در پایان سه ایده برتر را انتخاب می کند تا حمایت های لازم جهت اجرای آن صورت گیرد و همچنین حدود 12 ایده به عنوان ذخیره برای حمایت به این شرکت معرفی می شود.
سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: این استارتاپ با هدف شناسایی ایده های خلاقانه در حوزه صنایع کوچک و خوشه های صنعتی با همکاری دانشگاه های فنی و مهندسی و دستگاه های اجرایی و خوشه های صنعتی این استان برگزار می شود.
شهسوار جلاوت گفت: حمایت از ایده های برتر در راستای استقرار در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.
وی اعلام کرد: توسعه فناوری های نوین در کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط از دیگر اهداف برگزاری این استارتاپ به شمار می رود.
به گزارش ایرنا استارتاپ ویکند صنایع کوچک ارومیه در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی این شهر طی روزهای 22 تا 24 اسفند جاری برگزار می شود.
استارتاپ ویکند /Startup Weekend/ یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای مثل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود اما در این برنامه تنها اجرا اهمیت فراوان دارد.
در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده اند، ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌کنند.
در پایان برنامه تیم‌ها طرح های خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند.
9918/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استارتاپ ويكند صنايع كوچك آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد سه‌روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است که یک شرکت لبنی نیز در این رویداد حضور دارد.

مسئول واحد تحقیق و توسعه این شرکت لبنی در حاشیه این رویداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه ۱۶ مجموعه پگاه در کشور فعال بوده که یک مجموعه در همدان مستقر است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت ۶ گروه محصول باکیفیت را با دریافت پنج iso تولید می‌کند.

لیلا بخشی با بیان اینکه این شرکت سال گذشته موفق به کسب عنوان دانش‌بنیان نیز شد این مهم را تأییدی بر اهمیت ارتباط این صنعت با مراکز علمی و پژوهشی عنوان کرد.

وی از همکاری با دانشگاه‌ها به‌منظور انجام پایان‌نامه‌های ارشد و رساله دکتری به‌خصوص در رشته صنایع غذایی و حمایت از آثاری که منجر به حل مسائل می‌شوند؛ خبر داد.

مسئول واحد تحقیق و توسعه این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی ـ پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی در دست اقدام است از حضور دانشجویان به‌ویژه در رشته صنایع غذایی و بهداشت مواد غذایی به عنوان کارورز و همچنین جذب نیرو در این شرکت خبر داد و افزود: بازدید دانشجویان از شرکت پگاه نیز برای آشنایی با فعالیت‌ها نیز انجام می‌شود.

بخشی، بهره‌مندی از نظرات قشر مؤثر دانشجو و تخصص علمی دانشگاه برای ارتقای محصولات را مهم عنوان کرد و متذکر شد: شرکت در این همایش و در برنامه‌های بعدی هم حضور فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی