Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: مجموع پرداخت تسهیلات مستقیم بانک‌ها و تسهیلات رونق تولید به واحدها و طرح‎های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسینقلی قوانلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سال‌های اخیر تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از  تسهیلات رونق تولید برخوردار شدند که این امر سبب تثبیت و افزایش اشتغال در این واحدها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صنایع تبدیلی کشاورزی و برخی از طرح‌های گردشگری نیز از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند، گفت: به رغم محدودیت منابع بانکی و همچنین تعداد کمتر واحدهای تولیدی در استان نسبت به استان‌های بزرگی همچون اصفهان، سمنان، تهران و غیره، گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید همواره جزو رتبه‌های برتر کشور است.

98 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در لرستان پرداخت شدرونق تولید در استان تهران در گِرو فعال‌سازی بخش خصوصی است80 درصد تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به رتبه دوم گلستان در جذب تسهیلات رونق تولید اعلام کرد: طرح رونق تولید امسال چندماه قبل آغاز شد با اینحال بیش از 400 فقره پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید.

به گفته وی، مبلغ تسهیلات این واحدهای تولیدی بیش از یکهزار و 500 میلیاردتومان بوده که تاکنون 630 میلیارد تومان تسهیلات به حدود 150 واحد تولیدی پرداخت شده است.

قوانلو با بیان اینکه مجموع پرداخت تسهیلات مستقیم بانک‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی و تسهیلات رونق تولید در استان بیش از یکهزار و 400 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: بانک‌های استان خارج از طرح رونق تولید حدود 680 میلیارد تومان تسهیلات به واحدها و طرح‌های تولیدی و صنعتی استان پرداخت کردند. همچنین در قالب طرح نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی نیز بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها داده شد.

وی یادآور شد: در دو سال اخیر بیش از دو هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات به واحدها و طرح‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان در قالب رونق تولید پرداخت شده است.

قوانلو تأکید کرد: یکی از دلایل کاهش نرخ بیکاری در استان جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید است و در یکی دو سال آینده اثرات این تسهیلات بر اقتصاد و اشتغال استان نمایان می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید