Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور مسئولان باید با دقت عمل بیشتری رفتار کنند و پاسخگوی درخواست‌های به‌حق مردم باشند تا دشمن از این مسائل سوءاستفاده نکند. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با ادامه دادن راه آن عزیزان امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بهترین راه پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا شناخت این بزرگواران و عمل به وصیت‌نامه آن‌هاست ‌افزود: باید در تمام‌روزها نام شهدا زنده و جاودان باشد و گرامیداشت این بزرگواران تنها در روز شهید و ایام خاص اگرچه لازم و ضروری است، اما کفایت نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: گرانی و آشفتگی بازار ما را از ادامه مسیر نورانی شهدا دل‌سرد نمی‌کندلرستان| فرزندان شهدا مطالبه‌گر باشندنماینده ولی‌فقیه در استان زنجان: نخستین سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی خانواده شهدا هستند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: لازمه شناخت ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دادن راه شهدا و به‌ویژه شناخت سیره و سبک زندگی و عمل به وصیت‌نامه آن‌ها است و شهید مهدی باکری در وصیت خود می‌گوید «خدا مرا پاکیزه بپذیر»، درک همین نکته راه رستگاری را به انسان نشان می‌دهد.

آل هاشم تصریح کرد: عزت و افتخار نظام به برکت خون شهداست و اگر امروز مسئولان با اقتدار در محافل بین‌المللی صحبت می‌کنند و از حیثیت، عزت و شرف کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند به برکت همین شهداست.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: نباید بگذاریم خون شهدا هدر برود، بایستی تمام اعمال ما در پایداری خون شهدا به‌گونه‌ای باشد که شهدا از ما راضی باشند و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور  مسئولان باید با دقت عمل بیشتری رفتار کنند و پاسخگوی درخواست‌های به‌حق مردم باشند تا دشمن از این مسائل سوءاستفاده نکند.

وی  ابراز کرد: تقدیم  قریب به 10 هزار شهید در خطه آذربایجان‌شرقی، نشان از ایثار و دین‌داری و انقلابی بودن مردم دارد لذا دین بزرگی برگردن مردم و مسئولان ذی‌ربط است تا در انجام امور خود کوتاهی نکنند.

‌نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در مراسم 29 بهمن بر گرامیداشت و پاسداشت شهدا به‌عنوان وظیفه‌ای عمومی و همگانی تأکید کردند و باید با توجه بیشتری به مسائل و مشکلات پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا رسیدگی شود و تکریم و تعظیم این عزیزان در اولویت باشد.

وی در پایان گفت: ساماندهی گلزار شهدا بر‌اساس نظر مقام معظم رهبری عمل شده ‌و بعد از این نیز بر‌اساس نظر معظم له ادامه خواهد یافت تا خانواده‌های معظم شهدا یادگارهای شهیدانشان را در جوار مزارها قرار دهند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با تأکید بر آگاهی دقیق از مشکلات جامعه ایثارگری و حل به موقع آن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند و توجه به مطالبات آنان ضروری است.

علی رزازی، با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، افزود: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

رزازی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، گفت: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

وی، اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران افزود: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهمتری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

رزازی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی همواره بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری تأکید دارد، اظهارکرد: در آذربایجان‌غربی از نخستین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرارگرفته و استاندار در سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد