Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- حبیب یزدانپناه گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سفرهای داخلی، در این راستا تدابیر خوبی اندیشیده شده تا با استفاده از این فرصت، دوران طلایی گردشگری را در استان رقم بزنیم و با برگزاری برنامه های شاد و پرنشاط، به ایجاد جامعه ای پویا و موفق کمک کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان شمالی گفت: صبح امروز همایش بزرگ هماهنگی دستگاه های عضو این ستاد به منظور آمادگی و استقبال هرچه بهتر از مسافران در آستانه نوروز ۹۸ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این همایش با حضور دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان، چهارشنبه ۲۲ اسفندماه جاری در محل استانداری برگزار شد.

یزدان پناه با بیان اینکه کمیته های ۱۱ گانه عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از ماه ها قبل تشکیل و جلسات هماهنگی آن به صورت منظم در استان و شهرستان ها تشکیل شده است، عنوان کرد: خوشبختانه تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروزی و استقبال شایسته از مسافران انجام شده است.

وی افزود: کمیته های امداد و نجات، اسکان و رفاه، برنامه ریزی و آمار، خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، نظارت و تنظیم بازار، انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، اطلاع رسانی فضای مجازی و امور فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و نظارت بر خدمات سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها از جمله کمیته های ۱۱ گانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: با توجه به پیش بینی افزایش سفرهای داخلی، در این راستا تدابیر خوبی اندیشیده شده است تا با استفاده از این فرصت، دوران طلایی گردشگری را در استان رقم بزنیم و با برگزاری برنامه های شاد و پرنشاط، به ایجاد جامعه ای پویا و موفق کمک کنیم.

یزدان پناه با تأکید بر همگرایی تمام اعضای کمیته های ستاد خدمات سفر استان در ایام تعطیلات نوروز، تصریح کرد: امسال دست در دست هم کمک کنیم تا اتفاقات مثبتی در حوزه سفر و گردشگری استان رقم بخورد و بتوانیم یک گام به جلو برویم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان شمالی ستاد خدمات سفر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد