Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- محمدرضا میرحیدری ضمن اشاره به صلح و سازش ۷۷ درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس یزد گفت: باید آثار و برکات این اقدامات برای مسئولان، تفهیم شود تا همه متوجه اهمیت اقدامات مشاوران در واحدهای انتظامی شوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"محمدرضا میرحیدری"فرمانده انتظامی استان یزد در جمع مشاوران و مددکاران پلیس استان یزد ضمن اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه کشور اظهارداشت: پلیس یک دستگاه تاثیرگذار در جامعه برای کاهش تبعات مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در افزایش آرامش و کاهش نگرانی و دغدغه مردم تاثیرگذار است افزود: نیروی انتظامی باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر دستگاه های همکار مطالبه گری کند.

میرحیدری در ادامه ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی معاونت اجتماعی در سطح جامعه تصریح کرد: معاونت اجتمای نیز یک مجموعه فرهنگی است که نتیجه زحمات و تلاش های آن در کاهش فشار کاری دیگر مجموعه های نیروی انتظامی تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان یزد اقدامات دوایر مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی را در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم، تاثیرگذار دانست.

وی ضمن اشاره به صلح و سازش ۷۷ درصدی پرونده های ارجاعی به این مراکز گفت: باید آثار و برکات اقدامات شما برای مسئولان، تفهیم شود تا همه متوجه اهمیت اقدامات مشاوران در واحدهای انتظامی شوند.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن تاکید بر ورود به مبحث اعتیاد در سطح جامعه گفت: باید در خصوص موضوع اعتیاد در محلاتی که آلودگی وجود دارد با برقراری جلسات با ائمه جماعات، مسئولان و معتمدین محلی اقداماتی را در راستای کاهش بیش از پیش این آسیب اجتماعی انجام دهیم.

سردار میرحیدری خاطرنشان ساخت: با شرایط کنونی جامعه رسالت سنگینی بر عهده ما قرار دارد و باید تلاش کنیم با ایجاد محیطی آرام در دوایر مشاوره بخشی از مشکلات مردم را بکاهیم.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تاکید بر خوشایند سازی مرکزمشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها افزود: با تعامل با سایر دستگاه های مسئول، محیطی تاثیرگذارتر از گذشته برای مراجعان فراهم آورید.

وی تصریح کرد: امیدواریم درروزهای پایانی سال، خداوند برکاتش را بر مردم عزیز ایران اسلامی جاری و ساری سازد و سال آینده نیز سالی پر برکت برای مردم باشد و شاهد توفیقات روزافزاون کارکنان پلیس نیز باشیم.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرونده های ارجاعی صلح و سازش مراکز مشاوره و مددکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی