Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون تساوی این تیم مقابل السد قطر به خبرنگار برنا گفت: واقعا حیف شد، استقلال باید این بازی را می برد و توان این کار را نیز داشت.

وی افزود: در نیمه نخست استقلال بازی خوبی ارائه نکرد و به نظر من با آن چیزی که انتظار داشتیم فاصله داشت اما در نیمه دوم شما تعداد موقعیت های خطرناک و نزدیک به گل آبی پوشان را ببنید، حق استقلال برد بود و به اعتقاد من بازی دیروز بهترین وقت بود که باخت الدحیل را فراموش کنیم و با کسب پیروزی به آینده امیدوارتر بشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره گل درست استقلال باید بگویم داور در همان نیمه نخست هم به سود العینی ها سوت می زد و در کل به قول معروف به سمت این تیم غش می کرد، امیدوارم مسئولان فدراسیون هم فکری برای این مشکل داشته باشند.

هافبک اسبق آبی پوشان در ادامه با اشاره به بازی الهلال و الدحیل اضافه کرد: من الهلال را تیم بسیار قوی و خطرناکی در بازی مقابل الدحیل دیدم، آنها نظم تیمی الدحیل را به صورت کامل بهم ریختند و توانستند به بهترین شکل از موقعیت های خودشان استفاده کنند. استقلال اگر به فکر صعود از این گروه است محکوم به برد الهلال است و باید  تیم را شکست بدهد، کار خیلی سختی است اما نشدنی نیست.

اکبری در پایان پیرامون بازی روز شنبه استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: بعید می دانم استقلالی ها مشکلی برای این بازی داشته باشند و شفر دستش روی نیمکت نیز باز است و آنها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید حداکثر امتیازات را در بازی های آینده کسب کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یدالله اکبری استقلال العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین