Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@16:40:29 GMT

سلطان آجیل شب عید هم دستگیر شد !

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۷۹۷۷

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و 350 کیلوگرم آجیل و تنقلات احتکار شده در ساری خبر داد.به گزارش بلاغ،سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مقابله با عرضه کالای قاچاق و جلوگیری از احتکار کالا و نیازمندی های مردم در آستانه آغاز سال نو، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر آجیل و تنقلات شب عید در شهرستان ساری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازرسی از محل دپوی کالا توسط متهم یک تن و 350 کیلو انواع تنقلات و آجیل که متهم قصد عرضه آن در روزهای پایانی سال را داشت، کشف کردند.

میرفیضی، ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش