Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@21:05:37 GMT

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۸۰۳۲

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان را بیشتر بشناسید

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان منصوب شد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حضرت آیت الله خامه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام شعبانی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حبیب‎الله شعبانی متولد شهرستان بهار همدان در سال 1356 بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دکتری فقه و اصول، از اساتید حوزه علمیه قم و جامعه‌المصطفی(ص) ‎العالمیه است و در صورت انتخاب، جوان‎ترین نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در کشور خواهد بود.

او پس از طی دروس کلاسیک وارد حوزه علمیه همدان می‌شود و بعد از طی مقدمات به شهر مقدس قم هجرت و در دروس پر رونق حضرات آیات شبیری زنجانی، وحید خراسانی و جوادی‌آملی حضور پیدا کرده است.

تدریس فقه و اصول، فلسفه، کلام و تفسیر در حوزه‌های علمیه قم و تهران و مؤسسه عالی علوم انسانی از فعالیت‌های اصلی وی بوده و همچنین مدیریت مؤسسه کلامی احیا، عضو هیئت امنا مدرسه چهارده معصوم(ع) قم و همکاری با معاونت فرهنگی حرم حصرت عبدالعظیم حسنی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَ آتَوُا الزَّكَاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ وَ لِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ»، اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی وقتی تمکن پیدا می کند چهار مأموریت عمده خواهد داشت که دو مأموریت نخست اقامه نماز و پرداخت زکات است.

وی با بیان این که"امر به معروف و نهی از منکر" از دیگر ماموریت‌های نظام مقدس اسلامی است، ادامه داد: در این دوره اخیر از کسانی که در خط مقدم این دو فریضه الهی قرار گرفته، سردار رادان است. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: باید تمامی دستگاه ها در کنار هم قرار بگیرند و در نهایت حمایت قاطعانه پلیس است که به آمران به معروف و ناهیان از منکر دلگرمی می دهد.

 امام جمعه اهواز با اشاره به پای کار بودن فراجا خوزستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دیگر اشخاص، گفت: باحضور مجدد سردار رادان، روح جدیدی دمیده شد که آثار و برکات آن در کل کشور دیده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند
  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس