Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@10:10:06 GMT

پرسپولیس، صنعت نفت و نساجی جریمه مالی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۸۳۱۱

پرسپولیس، صنعت نفت و نساجی جریمه مالی شدند

کمیته انضباطی، جدیدترین آرای خود در خصوص دیدار‌های لیگ برتر را بدین شرح صادر کرد:
*به دلیل تخلفات تماشاگران پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده و استقلال خوزستان، این باشگاه به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.
*در دیدار تیم‌های نساجی و تراکتورسازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر از سوی تماشاگران نساجی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری و پرتاب بطری به سوی کمک داور دوم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس این باشگاه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی هوادارانش به داوری در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*در دیدار سایپا و تراکتورسازی از هفته نوزدهم لیگ برتر از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تخلفاتی نسبت به داور مسابقه در نیمه دوم بازی رخ داد که این تیم به توبیخ کتبی محکوم شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت نساجی فدراسیون فوتبال جریمه مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
محمدی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد