Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان – حمید رضا کریمی گفت: برای هفتمین سال پیاپی طرح آرامش بهاری از روز ۲۸ اسفند ماه لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ در رشت برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه رشت، حمید رضا کریمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با تاکید بر اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه متبرکه رشت تصریح کرد :  برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغین یکی از مهم ترین فعالیتهای فرهنگی این طرح است که امسال ۱۲ تن از مبلغین قم در این خیمه ها حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در چهار سطح یک، دو و سه و چهار سطح بندی شده اند و در بقعه امام زاده هاشم نیز به عنوان بقعه ویژه۵  مبلغ و ۷ غرفه خواهیم داشت.

وی بقعه متبرکه خواهر امام را بقعه سطح یک شهرستان عنوان کرد و گفت : الباقی بقاع در سطح دو و سه قرار خواهند گرفت.

حمید رضا کریمی خاطر نشان کرد : در شهرستان رشت ۳۰ بقعه در مسیر مسافران و میهمانان نوروزی قرار دارند که امید است مانند سالهای گذشته میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

وی از وجود غرفه های مشاوره خانواده خبر داد و گفت :در طرح آرامش بهاری سال گذشته ۱۲ مورد انصراف طلاق داشتیم که توسط مبلغین و با راهنمایی آنان از وقوع طلاق جلوگیری شد.

کریمی افزود : در همه بقاع متبرکه شهرستان رشت، مراسم سال تحویل همراه با دعای تحویل سال و بیانات مقام معظم رهبری در همه بقاع شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

کریمی با تاکید بر اینکه شهرستان رشت دارای ۲۰۷ بقعه متبرکه است گفت : در سال ۹۷ تاکنون ۸ وقف جدید با انواع نیات در شهرستان به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است شهرستان رشت ۴۰۰ موقوفه با ۴۵۰۰ رقبه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اوقاف رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود

روح اله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد: طی تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان مبنی بر غرق شدگی پسر ۶ ساله در کانال آب اطراف شهرستان مرودشت سریعا تکنسین‌های پایگاه اورژانس کوشکک به محل مورد نظر اعزام شدند.

 او افزود: بیمار بدون هرگونه علائم حیاتی و تنفسی بود و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان بلافاصله عملیات احیاء تنفسی و ریوی را شروع کردند.

کریمی بیان کرد: با تلاش نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ عملیات احیاء به سرعت و بدون وقفه و با موفقیت انجام شد و حدود ۳۰ دقیقه پس از احیاء، تنفس بیمار بازگشت.

او افزود: بیمار سریعا توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت انتقال یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گرفت. 

مرودشت در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است