Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: برگزاری استارت‌آپ‌ها و سایر فعالیت‌های دانش‌بنیان در دوره جدید در متن کار قرار می‌گیرد. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی و تجربه‌نگاری رؤسای دفاتر استانی باشگاه در سراسر کشور، ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه باشگاه در دوره جدید، بر کیفیت‌گرایی و اثربخشی فعالیت‌ها در رویکرد جدید تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مأموریت اصلی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را شناسایی، جذب، توانمندسازی و تربیت نسل جوان و جدید پژوهشگران و مدیران دانشگاهی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‌های پژوهشی و فناوری و برگزاری استارت‌آپ‌ها و سایر فعالیت‌های دانش‌بنیان در دوره جدید در متن کار قرار می‌گیرد.

وی شناسایی و تحت پوشش قراردادن نخبگان و استعداد‌های برتر از سطح مدارس سما تا عالی‌ترین سطوح تحصیلات تکمیلی را از مسئولیت‌های باشگاه دانست و افزود: به رغم موانع موجود همه مسئولان دفاتر باشگاه در واحد‌های سراسر کشور باید با روحیه جهادی اقدام کرده و در بین دانشگاهیان امید آفرین و نشاط بخش نسل جوان و نخبگان دانشگاهی باشند.

گفتنی است، در این نشست مسئولین دفاتر استانی باشگاه به ذکر تجارب و پیشنهادات خود برای ارتقای نقش و تأثیرگذاری باشگاه در واحد‌های دانشگاهی پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برگزاری استارتاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت‌ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت، در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، افزود: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اشاره کرد و گفت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، ماموریت اصلی دانشگاه‌ است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم