Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@01:47:31 GMT

جاسوس زندان اوین نامزد انتخابات لبنان شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۸۵۸۹

جاسوس زندان اوین نامزد انتخابات لبنان شد!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از روزنامه الحیات، با نزدیک شدن موعد انتخابات پارلمانی لبنان نزار زاکا، شهروند لبنانی بازداشت شده در تهران در نامه‌ای از داخل زندان اوین کاندیداتوری خود در این انتخابات را اعلام کرد.

وی که شعار" آزادی لبنان" را برای کمپین انتخاباتی خود انتخاب کرده است، اعلام کرد که نامزد کرسی اهل سنت منطقه طرابلس در پارلمان لبنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، مهی زاکا الیافی، خواهر نزار زاکا که ریاست کمپین انتخاباتی او را نیز برعهده دارد، قرار است دوشنبه آینده یک نشست خبری در این باره برگزار کند.

نزار زاکا یک شهروند لبنانی است بارها به دعوت ارگان‌های مختلف کشورمان به ایران دعوت شده بود. او چهار بار به دعوت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود که در مرتبه چهارم به اتهام "همکاری با دولت بیگانه علیه منافع ملی ایران" هنگامی که قصد خروج از ایران را داشت، در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد. او به ۱۰ سال حبس و پرداخت ۴ میلیون دلار جزای نقدی محکوم شده است و هم‌اکنون در حال سپری کردن محکومیت خود در زندان اوین است.

مقامات لبنانی تاکنون چندین بار خواستار آزادی وی شده‌اند.

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جاسوس انتخابات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

دیگر خبرها

  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات