Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرسول شریفی، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله نخست داوری آثار رسیده به دبیرخانه کارتون حمل و نقل و ترافیک ترافیکاتوردر اصفهان برگزار شد و در این مرحله از بین ۲۰۹ اثر ارسالی از سراسر کشور راه‌یافتگان به مرحله نهایی داوری در سه بخش (اصفهان شهر دوچرخه‌ها، کلاه ایمنی سرزندگی، نه به خودروی تک سرنشین) مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بخش کلاه ایمنی سرزندگی اثر امید سلامی هنرمند هم استانی توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند و در جمع فینالیست‌های این جشنواره قرار گیرد.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: داوری مرحله نهایی جشنواره پس از تعطیلات نوروزی انجام می‌شود تا برترین‌های این جشنواره از بین فینالیست‌ها معرفی شوند.
یادآور می‌شود، امید سلامی از هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که پیش از این نیز یکی از آثارش به فستیوال جهانی کارتون بلژیک راه یافته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی هنرمند فینالیست ها قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏ الهلال قهرمان سوپرجام عربستان شد

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی