Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» را برگزار می کنند.

محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با همکاری و تعامل مشترک دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دوره آموزشی ویژه خواهران طلبه و رابطان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری استان آذربایجان‌شرقی است، افزود: اولویت نام‌نویسی در این دوره با افراد متاهل بوده و شرط سنی برای خواهران طلبه و رابطان خواهر کانونهای مساجد 22 تا 40 سال می باشد.

هادی نیا با بیان این‌که شرط تحصیلی حضور در دوره پایان سطح دو و بالاتر از این مقطع تحصیلی در حوزه است، افزود: فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، معارف و جامعه شناسی از دانشگاه های استان نیز می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی افزود: بیش از 40 نفر از خواهران طلبه و رابطان کانون های مساجد حایز شرایط با مراجعه به حوزه های علمیه محل تحصیل و یا مرکز خدمات حوزه علمیه استان و یا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فرم مربوطه را تکمیل و برای شرکت در دوره اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان این‌که دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» 26 اسفند ماه جاری در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: مهارت‌های خودآگاهی و ارتباط مؤثر، مهارت های فرزندپروی، مهارت‌های همسرداری و حقوق و تکالیف همسران در اسلام از جمله سرفصل‌های این دوره است.

هادی نیا ادامه داد: دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» با مشارکت مرکز مشاوره طوبی وابسته به مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی و مدیریت اجرایی کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) تبریز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بیانیه گام دوم انقلاب خراسان جنوبي خبرگزاری مرکز مدیریت حوزه علمیه تحکیم خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم