Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، داوران بخش نهایی این دوره از جشنواره را معرفی کرد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، خبر داد فرهاد قائمیان، سعید اسدی و گلبرگ ابوترابیان که هر سه از اساتید هنرهای نمایشی  کشور هستند داوری آثار راه یافته به بخش نهایی ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم نصیری، دبیر این جشنواره در گفتگویی در زمینه نحوه برگزاری ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، عنوان کرد: «این رویداد مهم تئاتری کشور که در سال اول فعالیت سراسری خود توانست 161 اثر نمایشی را از 20 استان و پنج منطقه آزاد کشور به خود جلب نماید همزمان با روز جهانی تئاتر، هفتم فروردین ماه 1398 (27 مارس 2019) در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منطقه آزاد ارس تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد ارس تئاتر منطقه آزاد ارس تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی