Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:12:17 GMT

هرگز دست دوستی به ظالمان نمی دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۹۴۷۶

هرگز دست دوستی به ظالمان نمی دهیم

سردار حق بین با بیان اینکه دشمنان حمله عجیبی را در قالب جنگ نرم علیه نسل جدید آغاز کرده‌اند گفت: به نسل جدید خوب بیاموزید که هرگز به غربی ها و دولت‌های مستکبر دست دوستی نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سردار محمد علی حق‌بین» امروز (چهارشنبه 22 اسفند) در مراسم بزرگداشت روز شهدا که در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی بر عهده همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با وحدت و هم‌دلی ملت ایران و لطف الهی خوشبختانه در همه عرصه‌ها پیروز بودیم، گفت: فقط نیروهای نظامی نبود که در دوران دفاع مقدس فعال بودند بلکه به نوعی بهداشت و درمان، اقتصاد و سیاسیون نیز در آن دوران فعالیت شگرفی داشته و در پیروزی حق علیه باطل تلاش چشم‌گیری داشتند.

 

حق بین اذعان کرد: ایستادگی، مقاومت و وحدت ملت ایران برای دشمنان غیرقابل تحمل شده بدین سبب به ناچار وارد میدان شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: در 10 سال اخیر دشمنان جهت براندازی نظام و انقلاب هزینه‌های بالایی را پرداخت کردند اما نتوانستند به نقشه‌های شومشان دست یابند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا هزینه‌ها را پرداخت کرده تا خاورمیانه را تحت سلطه و حاکمیت خود در آورد اما موفق نشد خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های قدرت در جهان، حاکمیت و تسلط بر خاورمیانه است.

 

حق بین تصریح کرد: آمریکا با تشکیل گروهک‌های داعش و هزینه‌های هنگفت جهت آموزش داعش نتوانست بر خاورمیانه مسلط شود.

 

وی به ارتقاء قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: با پیشرفت‌های نظامی ایران، آمریکا هیچ‌گاه قدرت مقابله با کشورمان را نخواهد داشت.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اکنون دشمنان درصدد ایجاد تفرقه در جامعه هستند تاکید کرد: دشمنان انقلاب، جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و مسئولان باید هوشیار بوده و با جذب جوانان و افزایش آگاهی، آنان را با ترفندهای شوم دشمنان آشنا کنند.

 

حق بین با تاکید بر اینکه با بی‌توجهی به جوانان ضربات جبران‌ناپذیری را متحمل خواهیم شد، گفت: نسل جدید آگاهی لازم را در برابر نقشه‌های شوم دشمنان نداشته و این خانواده‌ها هستند که با محبت و توجه ویژه به جوانان آنها را با فرهنگ انقلاب اسلامی آشنا کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان حمله عجیبی را با جنگ نرم شروع کرده‌اند، تصریح کرد: 300نخبه در تمام دنیا در یک مکان مستقر شده و علیه کشورمان نقشه‌های شومی را طراحی می‌کنند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان افزود: به نسل جدید خوب بیاموزید که ما با دنیای غرب نمی‌توانیم دست دوستی بدهیم.

 

حق‌بین به کشور آمریکا اشاره و اظهاکرد: کشور آمریکا بسیار بدهکار بوده و در هر 48 ساعت بسیاری از شهروندانش بر اثر آزادبودن حمل اسلحه جانشان را از دست می‌دهند چنین دولتی چطور می تواند بر دیگر کشورها حاکمیت کنند.

 

شاهرخ یوسف زاده» با بیان اینکه آرامش امروز کشور را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم گفت: خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اذعان کرد: دشمنان امروزه روند تهاجمات را تغییر داده و با رخنه کردن در ملت‌های متحد درصدد ایجاد تفرقه و نفاق بوده در این راستا بیش از پیش بایستی هوشیار بوده و در برابر این توطئه‌ها بایستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: دشمنان امروز با تحریم‌های گسترده و با ایجاد اختلال در حوزه دارویی کشور درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که با وحدت و تلاش هرگز به اهداف شومشان دست نخواهند یافت.

 

یوسف زاده افزود: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و بهره گیری از جوانان توانمند درعرصه‌های مختلف علم و دانش می‌توان در برابر توطئه های شوم دشمنان ایستاد.

 

وی با اشاره به اینکه در سطوح بین‌المللی از لحاظ علمی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشتیم  اظهار کرد: با تقویت و توجه به علم و دانش در برابر این جنگ نرم دشمنان بیش از گذشته خواهیم  ایستاد و با وحدت و هم‌دلی پیروز خواهیم شد.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب نظام و انقلاب دشمنان جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است