Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدالله وطن خواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مجوز شرکت هواپیمایی کشور، نخستین خط پروازی مسیر ساری به تبریز و بالعکس در این فرودگاه راه اندازی می شود و از یازدهم فروردین سال آینده نخستین پرواز این مسیر انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه این پرواز چهارشنبه های هر هفته انجام خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر پروازهای فرودگاه ساری به هشت مقصد تهران، مشهد، شیراز، عسلویه، اهواز، بندرعباس، کیش و عتبات عالیات است که با توجه به نیاز و استقبال مسافران، خط پرواز جدید به سمت تبریز نیز ایجاد شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاههای مازندران همچنین از افزایش تعداد پروازهای وارش ایرلاین در فرودگاه ساری خبر داد و گفت: همچنین از نوروز امسال 2 پرواز دیگر به پروازهای این شرکت به مقصد کیش اضافه می شود.
وی افزود: این پروازهای جدید روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از کیش به ساری و بالعکس انجام خواهد شد.
شرکت هواپیمایی وارش ایرلاین به عنوان نخستین شرکت بومی مازندران از مهر امسال فعالیت خود را در فرودگاه ساری آغاز کرد و در مرحله نخست در مسیرهای ساری به تهران و ساری به مشهد و 2 پرواز هفتگی به کیش پروازهایش را آغاز کرد.
فرودگاه ساری تنها فرودگاه بین المللی مازندران است که 80 پرواز به صورت هفتگی از این فرودگاه نشست و برخاست دارد.
رامسر و نوشهر 2 فرودگاه دیگر مازندران هستند که در غرب این استان قرار دارند.
2096/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 مسافران مسافران نوروزی مشهد نوروز ساری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی