Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@13:52:43 GMT

فروش اسپورتیج با سند ال ۹۰ + تصویر متهمان برای شناسایی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۹۷۵۵

به گزارش ایسنا، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی به شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مبنی بر خرید یک دستگاه خودرو "اسپورتیج" در جاده ملارد با سند جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی جزئیات پرونده محرز شد که خریدار خودرو به منظور تعویض پلاک مراجعه می‌کند که از طریق کارشناسان متوجه جعلی بودن سند مالکیت خودرو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که خودرو در تهران به مدت 10 روز اجاره شده و سند آن که در اصل متعلق به یک دستگاه خودرو ال 90 است به نام فرد دیگری انتقال داده شده و نامبرده نیز خودرو را به مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به شاکی فروخته است.

سرهنگ جنتی بیان کرد: بلافاصله مالک خودرو ال 90 به پلیس آگاهی دعوت و در تحقیقات ماموران اظهار کرد که مدارک خودروی وی در تهران سرقت شده که با اقدامات پلیسی فروشنده خودرو در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فردیس به جرم خود مبنی بر سرقت مدارک خودرو و جعل سند و فروش آن به چندین نفر با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه هیچ آدرسی از متهمان در دست نبود تحقیقات گسترده در خصوص شناسایی ردی از متهمان آغاز شد تا این که مخفیگاه آنها در تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی اکیپی از ماموران به مکان مورد نظر، اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر و در بازرسی از آنجا 30 عدد مهر ژلاتینی، مدارک شناسایی، چک بانکی، دو دستگاه اهرم پرسی مخصوص مهرهای برجسته، برگ‌های اجاره نامه اتحادیه املاک و اسکنر مخصوص جعل سند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر شد تا چنانچه از شهروندان به این شیوه کلاهبرداری شده جهت اعلام شکایت به آدرس جاده ملارد – خیابان اهری - پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 3- 02621878962 تماس حاصل نمایند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد

به گزارش خبرآنلاین ،سردار سید موسی حسینی، جانشین انتظامی استان مازندران، گفت: «در پی اجرای حکم نیابتی قضایی مبنی بر دستگیری محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در شهرستان گلوگاه؛ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.»

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: او با بیان اینکه متهم یکی از کلاهبرداران متواری و تحت تغقیب استان خراسان رضوی بود، افزود: ماموران این فرماندهی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان گلوگاه شدند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقیب پلیس خراسان رضوی قرار داشته است، افزود: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904369

دیگر خبرها

  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل