Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ایمان محمد پور نیک بین روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران رسانه ها اظهارداشت:دغدغه اصلی مدیریت شهری سیاهکل حل و فصل مشکلات مردم شهر بوده و تمامی بودجه شهرداری در سال 97 در جدول گذاری ، آسفالت ، شن ریزی و زیباسازی حریم شهر استفاده شده و تا کنون هم دراین زمینه موفق بوده ایم .
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم ، تمامی اقدامات شهرداری فراهم کردن امکانات بهتر و تسهیل امور برای مسافران و مهمانان نوروزی در تعطیلات است که اسکان گردشگران در حاشیه استخر پاشوران سیاهکل به صورت چادرهای سیار و زیبا سازی ورودی شهر از جمله این اقدامات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد : با احداث بزرگراه سنگر به سیاهکل و گردشگری شدن منطقه ییلاقی دیلمان، شهر سیاهکل به شاهراه شرق گیلان تبدیل شده و همه تلاش ها بر ماندگاری گردشگر در این منطقه است و برای رسیدن به این هدف بدنبال زیباسازی و تبلیغات درست و شناسایی جاذبه های گردشگری شهرستان سیاهکل برای توقف بیشتر گردشگر در این منطقه هستیم .
محمدپور ادامه داد :در تعطیلات نوروز بازارچه محلی و سنتی در منطقه ورودی شهر سیاهکل دایر می شود و علاوه بر آن جشنواره نوروزی به مدت یک هفته با حضور هنرمندان استانی و کشوری قرار است در محل استخر پاشوران این شهر برگزار شود .
شهردار سیاهکل به مشکل کمربندی شهر هم اشاره کرد وگفت:چندین سال است که روند ساخت این کمربندی به دلیل نداشتن اعتبارات لازم متوقف شده و تمام تلاش شهرداری این است تا مشکل بهسازی و آسفالت کمربندی انجام گیرد اما برای تکمیل و برطرف کردن مشکل کمربندی شهر سیاهکل حدود 20 میلیارد تومان اعتبار لازم است که متاسفانه بودجه شهرداری کفاف حل این معضل را نمی دهد .
وی به پروژه زیپ لاین و سورتمه آبی که قرار بود در منطقه اشکجان پهلو سیاهکل ساخته شود هم اشاره کرد و افزود: سرمایه گذار این پروژه اعلام آمادگی کرده بود، حتی کارهای اولیه هم صورت گرفت و قرار بود او حدود 50 میلیارد تومان در این قسمت سرمایه گذاری کند که متاسفانه برخی با کارشکنی باعث فرار سرمایه گذار شدند.
شهر سیاهکل حدود 19هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر جاده های منطقه گردشگری دیلمان و شرق گیلان قرار دارد.
7297/6029/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جاذبه های گردشگری جدول سرمایه گذاری شهرداری مشکلات مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی