Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جلالزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چشمه شورعین از جمله آثار طبیعی سیستان و بلوچستان است که در محدوده جغرافیایی گل فشان ها قرار گرفته و عملکردی شبیه به گل فشان دارد با این تفاوت که گل فشان ها در زمان عملکرد فعال خود حباب و گاز را از داخل گل به سمت بیرون پرتاب کرده در حالیکه در داخل چشمه شورعین آب است و گاز موجود در آن از داخل آب به سمت بیرون نشر پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ساحل گوردیم کنارک نیز به دلیل خاص و منحصر به فرد بودن در این فهرست به ثبت رسیده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: هفته گذشته نیز 41 اثر در فهرست آثار غیرمنقول کشور به ثبت رسید که این امر حاصل تلاش کارکنان میراث فرهنگی و نشان دهنده ظرفیت ها و داشته های فراوان این استان است.
9923**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیستان و بلوچستان صنایع دستی و گردشگری گاز ثبت آثار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402