Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شهردار تهران همراه معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران شب گذشته از نخستين نمايشگاه دستاوردهاي هنري زنان معلول در برج ميلاد بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد رضا جوادي يگانه معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران دراين بازديد با تقدير از تلاش ها و جديت هنرمندان معلول در ثبت اين آثار ارزشمند گفت: اداره کل فرهنگي شهرداري تهران به منظور حمايت از هنرمندان، بخشي از محصولات و آثار به نمايش گذاشته شده را خريداري مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تهران نيز دراين خصوص بر شناسنامه دار شدن آثار هنري زنان داراي معلوليت تاکيد کرد و افزود: شناسنامه آثار هنرمندان مي بايست ثبت شده تا توانمندي اين هنرمندان به درستي به جامعه معرفي شود.
پيروز حناجي در ادامه بازديد از نمايشگاه در نشستي صميمي با زنان هنرمند معلول به گفتگو با آنها پرداخت و مسائل  آنها را مورد بررسي قرارداد و پيگيري رفع اين مسائل را به اداره کل امور بانوان محول کرد.
در پايان مراسم هنرمندان توان ياب با شهردار تهران عکس يادگاري گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آثار زنان هنرمند معلوليت شناسنامه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند