Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@04:15:41 GMT

نخستین گردهمایی سفیران گردشگری کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۰۱۳۳

نخستین گردهمایی سفیران گردشگری کرمانشاه برگزار شد

به گزارش ایرنا؛ رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این همایش گفت: باید شهرمان، کرمانشاه را دوست داشته باشیم و به داشته هایمان افتخار کنیم.
ابراهیم مرادی، با تاکید بر آموزش کرمانشاه شناسی افزود: برای داشتن شهری که ظرفیت میزبانی از گردشگران را داشته باشد نیاز است که بیشتر در باره کرمانشاه بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طرح سفیران گردشگری مقدمه ای است برای آنکه فرزندانمان بیشتر بدانند و آنگاه به ترویج داشته ها و جاذبه های گردشگریمان بپردازیم.
در ادامه این گردهمایی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اهمیت نقش گردشگری در رفاه و ارتقای معیشت و اقتصاد مردم شهرهای امروزی اظهار داشت: کرمانشاه ظرفیت های فراوانی برای تبدیل شدن به مقصدی مطمئن برای گردشگران دارد.
مهدی عبدالمالکی با اشاره به برگزاری جشنواره کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران در نوروز 98، افزود: سال نو را با شعار ایران را در کرمانشاه ببینید، با حضور بهترین گروه های نمایشی و آیینی کشور، شهر کرمانشاه به عرصه ای برای نمایش هنر، نشاط و شادی مبدل خواهد شد.
در ادامه این همایش، مجری برگزاری سفیران گردشگری استان نیز گفت: طرح سفیران گردشگری، مقدمه برنامه ای مدون و جامع برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه با استفاده از ظرفیت سنین پایه خواهد بود که امسال به صورت پایلوت در تعدادی از مدارس و پیش دبستانی های سطح شهر انجام گرفته و در سال آینده به صورت وسیع تر در مدارس بیشتری انجام خواهد شد.
ایمان درخشی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد حس تعلق خاطر، تقویت اعتماد و عزت نفس و همچنین دعوت از هم وطنان برای دیدن کرمانشاه توسط کودکان کرمانشاهی می باشد.
در مرحله نخست این طرح هفته قبل در مراسمی فعالیت برنامه سفیران گردشگری در مقطع پیش دبستانی آغاز شد.
امسال کرمانشاه حدود 500 سفیر گردشگری خواهد داشت.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناخته شده است که بیش از 2 هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پایتخت شهرداری گردشگری معرفی جاذبه های گردشگری نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، داود منافی پور اظهار کرد: نخستین سوگواره با موضوع انعکاس شکوه پیراهن معظّم سیدالشهدا (ع) در آینه هنر، ادب و علم و با شعار عطر ظهور در سوگواره بین المللی سفینة النجاه برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة گفت: نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه با موضوع «پیراهن معظم حضرت سیّدالشهدا علیه السلام» و با هدف تبیین و آشکارسازی نیروهای نجات بخش در کربلا و در راستای نیاز کنونی شیعه در برافراشتن نمادی برای معرفی کربلا، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این سوگواره در بخش‌های ادبی و هنری شعر (کهن و نو)، نوحه، ترانه، داستان، داستان کوتاه و داستانک، هنرهای نمایشی شامل نقایی، پرده خوانی، تعزیه، تئاتر تک نفره، موسیقی، قطعه با کلام و قطعه بی کلام برگزار خواهد شد.

منافی پور با اشاره به سایر بخش‌های این سوگواره گفت: در این سوگواره پذیرای آثار هنرمندان در عرصه‌های پادکست و سرود، پوستر، تایپوگرافی و کتیبه و پرچم نیز خواهیم بود.

دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة تصریح کرد: هنرمندان عزیز حسینی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پیراهن معظم سید الشهدا(علیه السلام) به نشانی www.atigh.org مراجعه کنند.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا شب اول محرم سال جاری ۱۴۰۳ هجری شمسی و اختتامیه سوگواره نیز در ۱۲ محرم امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096636

دیگر خبرها

  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم