Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تیموری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آموزشگاهها شامل مدارس دکتر حسابی، شاهد وطلوع است که 50 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی دارند.
وی اظهار داشت : این مدارس از 28 اسفندماه آماده پذیرش مسافرین نوروزی هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان افزود: تعطیلات نوروز سال گذشته، بیش از یکهزار مسافر نوروزی از جمله فرهنگی و غیر فرهنگی در پایگاه‌های این شهرستان اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد : اقلام فرهنگی شامل برشور جاذبه های گردشگری دلفان و نشریات نیز پیش بینی شده است که در اختیار مسافران گذاشته می شود .
این مسئول ادامه داد : ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش نورآباد فعالیت خود را آغاز کرده و با شماره تلفن‌های 06632724960 الی 64 آماده پاسخ‌گویی به مهمانان نوروزی است.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان و در مسیر ارتباطی شمال غرب و غرب با جنوب کشور واقع شده است.
7270/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان اسکان مسافران نوروزی تعطیلات نوروز شماره تلفن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم