Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، گزارش سازمان «اُپن دِ بوکس» فاش کرد سال گذشته میلادی ادارات دولت فدرال آمریکا مالیات‌های مردم را با دست و دلبازی تمام خرج کرده‌اند. به طوری که مقام‌های ادارات دولت‌ فدرال آمریکا در ماه پایانی سال مالی ۲۰۱۸، زندگی عیانی داشتند و ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار برای غذا‌هایی لاکچری مانند خرچنگ و شاه‌میگو (لابستر) هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اُپن دِ بوکس» یک سازمان غیرانتفاعی است که به دنبال شفافیت و کارایی بودجه فدرال است. آدام آندرژوفسکی، مدیر ارشد این سازمان در این خصوص اظهار داشت: «ما یک سال را بررسی و مشاهده کردیم تنها پنتاگون ۲۲ میلیون دلار صرف خرید لابستر کرده است. در طول چهار سال گذشته میزان هزینه‌ای که فقط برای خرید لابستر صرف شده نزدیک به ۵۵ میلیون دلار بوده است».

بر اساس گزارش این سازمان، ادارات فدرال سال گذشته میلادی در مجموع ۹۷ میلیارد دلار برای قرارداد‌های خود پرداخت کرده‌اند که در مقایسه با سال مالی ۲۰۱۷ حدود ۱۶ درصد افزایش نشان می‌دهد. در روز‌های پایانی سال مالی ۲۰۱۸، ادارات هزینه‌های خود را به ۵۶ میلیارد دلار افزایش دادند که این میزان بیش از کل پولی است که در ماه اوت هزینه شده است.

مشخص است که این موضوع پدیده‌ای تازه نیست. در ماه پایانی هر سال مالی ادارات سخت تلاش می‌کنند تا همه آنچه را که در بودجه سالانه‌شان باقی مانده است خرج کنند؛ زیرا اگر موفق به این کار نشوند این نگرانی وجود دارد که سال آینده کنگره بودجه کمتری برای آن‌ها در نظر بگیرد.

آندرژوفسکی گفت: «تئوری ما این است که در بسیاری از موارد افرادی که مسئول حساب و کتاب هستند به دنبال کمترین مقاومت هستند. وقتی که با ساختار–یا استفاده کن یا از دست بده–مواجه می‌شوند تلاش می‌کنند راحت‌ترین راه را برای صرف کردن پول انتخاب کنند».

این در حالی است که غذا‌های لاکچری تنها زمینه هزینه کردن مالیات‌های مردم آمریکا نبوده، مبلمان‌های گران قیمت، تجهیرات بدنسازی، آیفون و آیپد، تجهیزات موسیقی، ظروف چینی و الکل از دیگر مواردی هستند که هزینه‌های گزافی برای آن‌ها صرف شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بالاخره تصمیم گرفت که برای خرید استوائو ویلیان، پدیده جوان پالمیراس، معروف به "مسینیو"، وارد رقابت با چلسی نشود. 

باشگاه کاتالان به جذب این هافبک تهاجمی 17 ساله با استعداد علاقه داشت و آندره کوری، ایجنت او، نیز با بارسا رابطه نزدیکی دارد، اما پس از خرید ویتور روکه که جواب نداده و در بارسا از او فعلا ناامید شده‌اند، تصمیم بر این شده روی پدیده دیگری از برزیل ریسک نکنند. بارسا برای روکه 30+30 میلیون یورو هزینه کرده است.

به این ترتیب مسینیو به چلسی نزدیک‌تر شد و بارسا قصد ندارد برای او 50 میلیون یورو هزینه کند. گفته می‌شود چلسی حاضر است برای مسینیو 30 میلیون یورو ثابت و 20 میلیون یورو بر اساس بندهای متغیر بپردازد.

دیگر خبرها

  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود