Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:36:00 GMT

فرمانده جدید بسیج دانشجویی لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۰۵۷۸

فرمانده جدید بسیج دانشجویی لرستان منصوب شد

میلاد شرفی به‌عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی لرستان منصوب شد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان لرستان ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد که در این مراسم میلاد شرفی به‌عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی لرستان معرفی و از زحمات سرهنگ حسین محمدی فر فرمانده سابق بسیج دانشجویی استان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد شرفی فرمانده جدید بسیج دانشجویی لرستان در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای تحقق گام دوم انقلاب جوانان را برگزیدند بر همین اساس نیاز است که کادر سازی در بسیج دانشجویی انجام دهیم و کادری که بسیج دانشجویی می‌خواهد به جامعه و دولت انقلابی تحویل دهد باید ایدئولوژی ناب انقلاب اسلامی مسلط و مسلح باشد.

ظرفیت بسیج در پیشگیری از اعتیاد به‌کار گرفته می‌شودبسیج سازندگی خراسان‌رضوی 54000 ویزیت پزشکی رایگان انجام دادمشهد| سازمان جهاد کشاورزی با بسیج اصناف همکاری ندارد

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی افزود: کرسی‌های آزاداندیشی می‌تواند دوستی‌های ایدئولوژیک عمیقی بین کلیه نهادها ایجاد کند و ستاد راهیان نور و قرارگاه اربعین بهترین بهانه‌ای است که بتوانیم کادری بسازیم که جوانان را بافرهنگ شهادت و مقاومت آشنا کنیم و این کادر سازی نیازمند مدیریت جهادی است.

فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان لرستان عنوان کرد: یک مسئول برای موفق شدن در مسیر گام دوم انقلاب علاوه بر اینکه باید بافرهنگ شهدا آشنا باشد باید روحیه مطالبه گری داشته و خود را در جامعه مسئول بداند و همچنین مسئله محور باشد و نسبت به جامعه بی‌خیال نباشد.

وی بیان کرد: دانشگاه مکانی برای تولید علم است همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکیددارند مهم‌ترین بحث دانشگاه تولید علم است چراکه تولید علم بومی چرخه فناوری بومی و اقتصاد بومی ایجاد می‌کند بر همین اساس باید دانشگاه‌های فعالی داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت