Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:08:03 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب منشور تداوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۰۹۳۳

بیانیه گام دوم انقلاب منشور تداوم انقلاب است

شهرکرد- ایرنا- مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب یک سند بالا دستی و منشور تداوم انقلاب اسلامی در حوزه نظریه پردازی و تمدن سازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی راد روز چهارشنبه در نشست طلاب بسیجی و اعضای بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد افزود: در این بیانیه، امید به آینده و افق روشنی پیش پای همه با نگاه به واقعیت ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تبیین ابعاد این منشور برعهده تمامی نخبگان و فرهیختگان جامعه است و روحانیت در این ماجرا باید پیشگام باشد.
مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در شرایط کنونی برای نسل جوان باید این منشور تبیین شود، زیرا برخی از قرائت های نادرست از انقلاب توسط کسانی صورت می گیرد که خود بر سر این سفره بودند.
وی تصریح کرد: مسئولیت پذیری پذیری نسبت به تدابیر مقام معظم رهبری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باید در اولویت باشد.
سنایی راد در خصوص ویژگی های این بیانیه افزود: واقع بینانه بودن و امید بخش از روند انقلاب و امید بخشی آن از ویژگی ها این بیانیه است.
مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: باید جامعه جوان را بتوان اقناع کرد، زیرا واقعیت ها را باید امید بخش بیان کنند.
وی برخورداری از جامعیت را از دیگر ویژگی های این بیانیه عنوان کرد و افزود: گام دوم انقلاب باید برای حضور جوانان برای رسیدن به تمدن اسلامی محقق شود.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه، گذشته انقلاب و وضعیت فعلی را توصیف فرموده اند و چشم اندازی درخشان و امیدآفرینی از آینده انقلاب اسلامی را بشارت داده اند.
وی گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب، باید فهم مشترک از این بیانیه
داشته باشیم و آن را به افق گفتمان تبدیل کنیم.
به گزارش ایرنا، رهبرمعظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای مهم خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
2097/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه بيانيه گام دوم چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • معلمِ متفکر
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت