Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@09:13:36 GMT

بقعه امامزادگان «یاسر و ناصر(ع)» غبارروبی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۱۰۲۸

بقعه امامزادگان «یاسر و ناصر(ع)» غبارروبی شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی محمدحسن جمشیدیان، مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) طرقبه شاندیز گفت: در سال 97 آستان مقدس امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع)، 7 مرتبه غبارروبی و عطرافشانی شده است.

وی افزود: آیین معنوی غبارروبی 9 دی ماه همراه با گرامیداشت این حماسه بزرگ با سخنرانی سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و هفتمین آیین غبارروبی 97 در 17 اسفند ماه مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و تجلیل ویژه از مادر گرامی شهید «محسن حججی»، همسر و فرزندان شهید «حسین محرابی» از جمله مراسم غبارروبی شاخص این بقعه متبرکه در سال 97 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدیان تصریح کرد: در این مراسم آیینی، علاوه بر رئیس و مسئول فرهنگی اداره اوقاف، خادمان افتخاری، مدیران اجرایی، اعضای هیات امنا، مسئولان استانی و شهرستانی، ائمه جمعه، طلاب حوزه‌های علمیه و روحانیون، هیات‌های مذهبی، اصناف، پزشکان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان نیز حضور داشتند.

وی اظهار کرد: در مناسبت‌های خاص مانند هفته دفاع مقدس، دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت ائمه اطهار(ع) از قشرهای مختلف مردم، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان برای حضور در آیین معنوی غبارروبی این بارگاه مطهر دعوت می‌شود.

مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) افزود: تلاوت قرآن، ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی، قرآنی و فرهنگی توسط مدیر اجرایی بقعه متبرکه، سخنرانی مسئولان استانی و شهرستانی، مداحی و تقدیر و تجلیل از خادمان و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های آیین معنوی غبارروبی و عطر‌افشانی آستان ملکوتی امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: شمارش وجوهات نقدی جمع آوری شده از داخل ضریح‌های مطهر و انتقال آن به سه حوزه عمرانی، مدیریتی، قرآنی و فرهنگی با نظارت نماینده اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز نیز از دیگر برنامه‌های آئین غبارروبی و عطر‌افشانی این بقعه متبرکه است.

جمشیدیان ابراز کرد: در سال گذشته نیز 7 مرتبه آئین غبارروبی و عطر افشانی آستان مقدس امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع)برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها طرقبه شاندیز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رییس آموزش و پرورش بافق در آیین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان گفت: به مناسبت روز معلم، معلمان بازنشسته و معلمان شاغل شهرستان در مدت دو روز، تجلیل می‌شوند. 

خواجه‌ای افزود: در روز اول ۶۸ معلمی که در سال تحصیلی جاری بازنشسته شدند، تجلیل شدند و در روز دوم هم از ۶ معلم نمونه و ۶ معلم ماندگار استانی و شهرستانی تجلیل می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، اجرای سرود، دکلمه، اجرای ورزش باستانی و... از برنامه‌های آیین گرامیداشت معلمان در بافق است. 

آیین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق با حضور رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان