Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استفاده بهینه تر از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه بیش از پیش ورزش این استان ضروری است.
وی افزود: تحقق چنین امر مهمی سبب پویایی همه جانبه ورزش قهرمانی، همگانی و دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علوی خواستار برنامه ریزی لازم از سوی متولیان حوزه ورزش دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور هر چه بیشتر دانشجویان این استان در فعالیت ها و رقابت های ورزشی استانی و ملی شد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توسعه سلامت، نشاط و شادابی بین قشرهای مختلف مردم این استان است.
علوی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آماده تعامل هر چه بیشتر با دانشگاه های این استان برای کمک به ارتقای روزافزون فرهنگ ورزش بین دانشجویان استان است.
افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزش استان علمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود پاکدل، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در آئین معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده و از میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: این استان دارای شخصیت‌های مدیریتی، فرهیخته علمی است که در سطح کشور حضور دارند و خدمات آن‌ها به‌کل مردم ایران می‌رسد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم و آرزوی شهدای ما یا شهادت یا زیارت بود و امروز به برکت خون شهدا، زیارت حرم مطهر امام علی علیه‌السلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و دیگر ائمه میسر شده است.

وی در خصوص عملیات وعده صادق تصریح کرد: ۷۲ ساعت قبل از عملیات اطلاع داده‌شده بود و بیان داشتند چه درخواستی دارید تا شما از این عملیات منصرف شوید اما ایران از حق خود کوتاه نیامد؛ در این عملیات کشورهای زیادی از طرق مختلف به دنبال انصراف ایران بودند، اما در نهایت به همت سپاه پاسداران موشک‌های ایران از لایه‌های دفاعی عبور پیدا کرد و نقطه موردنظر هدف قرارگرفته شد که این موضوع باید قدر دانسته شود.

پاکدل با بیان اینکه در توجه به خانواده شهدا و ارج نهادن آن‌ها وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: ما در هر جایگاه و کسوت باید خانواده شهدا را تکریم کنیم.

وی افزود: طرحی با عنوان قوانین شناخت و همراه با محاسبه با بار مالی نوشته شد که اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: فقط در حوزه درمان بودجه ما از چندین وزارتخانه با ۱۸ هزار میلیارد تومان بیشتر است که بتوان بخشی از رنج و مشقت جراحات ناشی از دفاع مقدس جبران شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد و حجت‌الاسلام قدرت الله خرم‌روز به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کد خبر 751799

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور