Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال عامری‎نسبت رئیس اداره میراث فرهنگی آبادان در نشست ستاد هماهنگی سفر‌های نوروزی که با حضور بخشدار، امام‎جمعه و شهرداران اروندکنار و چوبئده برگزار شد، در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: باتوجه به تشکیل ستاد اجرایی ارتقای خدمات تسهیلات سفر در شهر‌های اروندکنار و چوئبده برای نخستین بار، کمیته‎های ۱۲ گانه ستاد نوروزی در این شهر باید گزارشات و مصوبات خود را به این ستاد ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه هدف از تشکیل کمیته‎ها و ستاد‌های نوروزی در این دو شهر را رفع مشکلات و معضلات عنوان کرد و افزود: آموزش‌وپرورش برای استقبال از مهمانان نوروزی باید مدارس خود را تجهیز کند تا برای اسکان آنان مشکلی نداشته باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان خطاب به اعضای کمیته‎ها گفت: همچنین روستا‌هایی که دارای شرایط گردشگری هستند، به عنوان روستای هدف گردشگری به میهمانان نوروزی معرفی شوند.

عامری‎نسب با بیان اینکه بخشی از خاکریز‌های موجود در اروندکنار به معضل جدی تبدیل شده‎اند، افزود: خاکریز‌های موجود در اروندکنار باید برداشته شوند تا از ظرفیت گردشگری در این منطقه استفاده بهینه شود.

وی ادامه داد:با برداشته شدن حداقل ۵۵۰ متر از خاکریز‌ها در اروندکنار می‎توان فضا را برای گرشگری فراهم کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان با اشاره به طبیعت بکر اروندکنار و چوبئده گفت: این دو شهر باتوجه به طبیعت بکری که دارند دارای ظرفیت‎های مناسبی برای گردشگری آبی و گردشگری جنگ هستند.

عامری نسب با تقدیر از بخشدار اروندکنار، چوئبده و امام‎جمعه این دو بخش از دهیاران روستایی خواست تا پتاسنیل گردشگری روستایی خود را به اداره میراث فرهنگی آبادان معرفی کنند.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد باتوجه به ظرفیت‎های دو شهر اروندکنار و چوئبده و در راستای ارائه خدمات مطلوب گردشگری به مسافران نوروزی، کمیته گردشگری آبی و جنگ در این دو شهر تشکیل شود.

همچنین مصوب شد بنادر اروندکنار و چوئبده با همکاری مرزبانی درخصوص راه‎انداری گردشگری آبی اقدام لازم را صورت دهند.

انتهای پیام/ د

تشکیل کمیته گردشگری آبی و جنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز98 میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد