Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری کلانشهر رشت گفت: گشت اورژانس اجتماعی شهرداری رشت برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان در آستانه سال جدید و در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعال است.

مجتبی شهرستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان این که فعالیت شبانه روزی گشت اورژانس اجتماعی شهرداری رشت آغاز شده، افزود: شهروندان می توانند از طریق سامانه 137 افراد بی خانمان و متکدی را معرفی کنند تا از طریق اورژانس اجتماعی شهرداری رشت، برای جمع آوری و انتقال این افراد به سامانکده اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: متکدیان و افراد بی خانمان پس از جمع آوری درصورت دارا بودن خانواده، به خانواده شان تحویل داده می شوند و در غیر اینصورت با مشارکت دستگاه های مربوطه نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری رشت خاطر نشان کرد: متکدیان و افراد بی خانمان در صورت نیاز ویزیت می شوند و درمانشان با مکاتبات لازم به صورت رایگان انجام خواهد شد.
علاوه بر این، طرح استقبال بهار 98 از سوی شهرداری رشت با هدف بهسازی و پاکیزگی محیط های عمومی با نظارت حوزه مدیریت خدمات شهری در سطح مناطق پنجگانه کلانشهر رشت در حال اجراست.
شستشو و رنگ آمیزی نمادها، مبلمان شهری، حذف زوائد و موانع فیزیکی، شست و شوی و رنگ آمیزی جدول ها، شست و شوی و ... از برنامه های این طرح است.
رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري رشت نوروز گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر

شهردار شهرکرد گفت: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محصوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو یا خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماندها به صورت چهره به چهره دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه است و آگاه‌سازی در راستای سلامت، تأثیر به‌سزایی می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و شهرداری شهرکرد تلاش می‌کند تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

وی افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مساله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای دارد و جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه می‌تواند کمک کند.

واحدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 747251

دیگر خبرها

  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران